رئیس بسیج اصناف کشور گفت: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری سپاه ۴۰ هزار طرح زود بازده در کشور کلید خورد و ۶۰۰ هزار بسیجی از اصناف و بازاریان در صنوف مختلف در بسیج اصناف کشور عضو هستند و در حال حاضر ۲۵۰ حوزه مقاومت بسیج اصناف در کشور فعال است.  
کد خبر: ۷۱۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶ 03 February 2019

رئیس بسیج اصناف کشور گفت: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری سپاه ۴۰ هزار طرح زود بازده در کشور کلید خورد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، غلامرضا حسن پور در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز بسیج در همه عرصه‌ها حضور داشته و همواره در همه حوزه‌ها موفق عمل کرده است، بسیج اصناف کشور از سال ۷۷ مستقل شده است.

وی خاطر نشان ساخت: ۶۰۰ هزار بسیجی از اصناف و بازاریان در صنوف مختلف در بسیج اصناف کشور عضو هستند و در حال حاضر ۲۵۰ حوزه مقاومت بسیج اصناف در کشور فعال است.
 
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور افزود: علاوه بر این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ پایگاه بسیج اصناف نیز در سطح بازار، پاساژ‌ها و اتحادیه‌های صنفی در سراسر کشور با بسیج اصناف همکاری داشته و در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

وی با توجه به نقش مهم بسیج اصناف در بازار بیان کرد: وظیفه اصلی ما در بسیج اصناف کمک به تقویت بازار اسلامی است و در دو بخش فرهنگی و اقتصادی فعالیت داریم.

حسن پور با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران خبر داد: در راستای حمایت از دولت و رفع مشکلات اقتصادی بسیج اصناف طرح‌هایی را به دولت ارائه داده که در واقع مهمترین هدف از ارائه این طرح‌ها استفاده از ظرفیت مردم برای رفع مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب با حضور و همکاری سپاه روز گذشته ۴۰ هزار طرح زود بازده در کشور کلید خورد افزود: قرار است این طرح‌ها طی شش ماه آینده به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تصریح کرد: در واقع بخشی از این طرح‌ها با کمک مشارکت و ظرفیت خیران و و اصناف بازار انجام می‌شود که امیدواریم خیران در اردو‌های جهادی این طرح‌ها نیز کمک لازم را داشته باشند.

 حسن پور خاطر نشان کرد: از دولت می‌خواهیم از ظرفیت بسیج و اصناف استفاده کند تا از این وضعیت اقتصادی که دشمن به وجود آورده خارج شویم، ما همواره حامی و کمک یار دولت در همه زمینه‌ها خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار