حمیدرضا ناهیدی فرد گفت: تعداد ثبت نام کنندگان یک هزار و ۱۰۶ نفر است که از این تعداد ۵۸۸ نفر خانم و ۵۱۸ نفر آقا هستند.
کد خبر: ۷۰۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 28 January 2019
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از اهدای ۳ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در ایام دهه فجر خبرداد.

به گزارش مهر، ناهیدی فرد در نشست خبری با خبرنگاران که در راستای اعلام برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد همدان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر برگزار شد، گفت: طبق سال‌های گذشته در دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اجرا می‌شود.

وی برگزاری مراسم غبار روبی گلزار شهدا را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: به مناسبت تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر برگزاری مراسم عزاداری و دعوت از سخنرانان برجسته برای حضور کانون‌های مساجد برنامه ریزی شده است.

ناهیدی فرد برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، علمی و کتابخوانی و مقاله نویسی با موضوع فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی و برپایی نمایشگاه فاطمی و همچنین نمایشگاه عکس انقلاب را از دیگر برنامه برشمرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سبک زندگی اسلامی، مشاوره خانواده‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیز مدنظر است.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با تاکید بر اهمیت برگزاری برنامه‌های قرآنی در دهه فجر امسال ادامه داد: نخستین برنامه رویداد بزرگ فعالان مساجد است که این برنامه طی ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی برگزاری مراسم شب شعر انقلاب و برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و باشاره به برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مد‌ها متان» عنوان کرد: این مسابقات در دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود.

ناهیدی فرد بابیان اینکه مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت نماز، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰ و اذان برگزار می‌شود، اضافه کرد: تعداد ثبت نام کنندگان یک هزار و ۱۰۶ نفر است که از این تعداد ۵۸۸ نفر خانم و ۵۱۸ نفر آقا هستند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در شهرستان رزن و اسد آباد برگزار شده ودر شهرستان نهاوند ۱۱ بهمن، تویسرکان ۱۸ بهمن و همدان ۲۶ بهمن برگزار می‌شود، گفت: مرحله استانی مسابقه قرآنی مدهامتان در نیمه نخست اسفندماه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار