با حضور مسئولان استانی ساختمان امور شعب بانک انصار استان ایلام امروز افتتاح شد.
کد خبر: ۷۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱ 03 August 2015
به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بانک انصار با استفاده از فناوری‌های نوین و سیستم‌های الکترونیکی پیشرو توانسته است گام‌های ارزشمندی در این مسیر بردارد و در خدمات‌رسانی به مردم و مشتری مداری عملکرد موفقی داشته باشد.

وی افزود: هر بانکی که بتواند منابع را جذب و به اقتصاد مملکت کمک کند، نقش خود را در رونق تولید و اشتغالزایی به خوبی ایفا کرده است.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه خیر و برکتی که در بانک انصار مشاهده می‌شود ناشی از سرمایه‌گذاری امام راحل(ره) در بدو تأسیس این بانک است، خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل منابع خود را برای حمایت از تولید و رونق چرخه کار و تولید در استان به‌کار گیرند.

وی با تأکید برجذب منابع و کمک به ثروت‌افزایی در استان عنوان کرد: مدیران بانکی نباید در جذب منابع و اعتبارات ملی کم‌کاری کنند، چرا که این منابع ثروتی است که با معیشت و درآمد مردم سر و کار دارد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این مراسم اظهار داشت: بانک‌ها و مؤسسات مالی محرک اصلی چرخش اقتصاد مملکت هستند و می‌توانند این منابع مالی را در راستای تولید و ثروت‌آفرینی به‌کار گیرند.

سردار سیدصادق حسینی افزود: بانک‌ها شریان اقتصادی کشور را به‌حرکت درآورده و نقدینگی را جذب و به تولید کمک می‌کنند.

وی عنوان کرد: بانک انصار نیز در ابتدا برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان و با فرمان حضرت امام خمینی‌(ره) تشکیل شد، ولی اکنون به عموم مردم خدمات بانکی ارائه می‌کند.

مدیرعامل بانک انصار استان ایلام نیز در این مراسم اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان امور شعب بانک انصار ایلام در سال 90 در زمینی با زیربنای 2 هزار و 800 متر آغاز و اکنون با صرف 70 میلیارد ریال هزینه به‌بهره‌برداری رسیده است.

اسداله لشنی زند گفت: این بانک در استان ایلام دارای 610 نیرو، هفت درصد منابع بانکی استان، 12 شعبه فعال و 2 هزار دستگاه کارت‌خوان فروشگاهی مشغول ارائه خدمات به هم استانی‌های عزیز است.

وی افزود: سرمایه اولیه این بانک سال 67 تنها پنج میلیون ریال اهدایی از سوی رهبر کبیر انقلاب بوده است که همین موضوع باعث خیر و برکت هر چه بیشتر آن شده به‌طوری که تعداد شعب فعال آن اینک به 600 شعبه با شش هزار نیرو رسیده است.

انتهای پیام/ع


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار