از ابتدای امسال تاکنون؛
رئیس کمیته امداد فریمان گفت: این اداره از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان تحت حمایت خود 86 مورد شغل ایجاد کرده است.
کد خبر: ۶۹۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 23 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، حسن تجرد فریمانی، رئیس کمیته امداد فریمان گفت: به منظور اشتغال مددجویان تحت حمایت این اداره، امسال دو میلیارد و 410 میلیون تومان اعتبار از محل بانکها و منابع داخلی کمیته امداد اختصاص داده شده که تاکنون یک میلیارد و 540 میلیون تومان آن تخصیص یافته و به مجریان طرح ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از اعتبارات بانکی 65 درصد آن به مبلغ یک میلیارد و 330 میلیون تومان و اعتبارات امداد 100 درصد آن تخصیص یافته است.

تجرد فریمانی با عنوان اینکه امسال میانگین پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به هر طرح 20 میلیون تومان و به صورت قرض الحسنه و با کارمزد پایین درنظر گرفته شده است افزود: از ابتدای امسال تاکنون 86 مورد تسهیلات به مددجویان تحت حمایت به منظور ایجاد اشتغال پرداخت شده است

رئیس کمیته امداد فریمان ادامه داد: اکنون 240 نفر از مجریان طرح های اشتغال بعد از گذراندن دوره های آموزشی لازم جهت دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده اند و 125 نفر دیگر نیز برای ایجاد طرح های اشتغال از این اداره خدمات دریافت می کنند. 

وی با اشاره به اینکه بیشتر طرحهای اشتغال این نهاد با توجه به وجود مراتع کوهستانی ودشتهای مستعد در شهرستان در زمینه دامداری وکشاورزی است اظهار کرد: از سال 82 تاکنون این اداره 2250 طرح اشتغال ایجاد کرده است که 850 مورد آن تحت نظارت قرار دارد و باقی آنها به خودکفایی رسیده اند .

شایسته ذکر است: شهرستان فریمان به دو هزار و 775 خانوار مشتمل بر پنج هزار 956 نفر خدمات ارائه می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار