فرماندار نهاوند گفت: به زودی یک شرکت سیاحتی و گردشگری در نهاوند ایجاد می‌شود تا در آن به ساماندهی سراب‌ها با هدف خدمات‎رسانی بیشتر به گردشگران توجه خاص شود.
کد خبر: ۶۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 27 July 2015
ایجاد شرکت سیاحتی گردشگری در نهاوند/ ساماندهی سراب‌ها در دستور کار است

فرماندار نهاوند گفت: به زودی یک شرکت سیاحتی و گردشگری در نهاوند ایجاد می‌شود تا در آن به ساماندهی سراب‌ها با هدف خدمات‎رسانی بیشتر به گردشگران توجه خاص شود.

به گزارش فارس؛مهرداد نادری‌فردر کارگروه گردشگری نهاوند با اشاره به اینکه صنعت گردشگری به عنوان یکی از راه‌های جذب سرمایه و ایجاد اشتغال در دنیاست، اظهار کرد: اگر به درستی ظرفیت‌های شهرستان نهاوند را به کشور معرفی کنیم، می‌توانیم از صنعت گردشگری آن برای ایجاد اشتغال پایدار بهره ببریم.

وی با بیان اینکه ورود هر پنج نفر گردشگر به شهرستان را می‌توان زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای یک نفر دانست، افزود: در تعطیلات عید فطر بیش از 90 هزار گردشگر و مسافر از سراب‌های تفریحی نهاوند و دیگر مناطق گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

فرماندار نهاوند اضافه کرد: از این تعداد بیش از 7 هزار نفر اقامت داشته و شب را در محل سراب و یا مهمانپذیرها و هتل‌های نهاوند گذراندند.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی مکان‌های گردشگری و تفریحی نهاوند افزود: اگر میزان اقامت گردشگران را در سطح شهرستان نهاوند بیشتر کنیم به بخشی از اهداف خود در حوزه گردشگری دست یافته‌ایم.

نادری‌فر با اشاره به اینکه سراب‌های نهاوند باید مقصد گردشگران ملی و بین‌المللی باشد افزود: نهاوند به عنوان شهر سراب‌ها در غرب کشور مطرح است پس باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی سراب‌های نهاوند ابراز کرد: به زودی یک شرکت سیاحتی و گردشگری در نهاوند ایجاد می‌شود تا در آن به ساماندهی سراب‌ها با هدف خدمات‎رسانی بیشتر به گردشگران توجه خاص شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه سالانه بیش از هزاران گردشگر و مسافر از اقصی نقاط کشور وارد نهاوند می‌شوند، بر ساماندهی مهمانپذیرها و هتل‌ها برای اقامت و ماندگاری بیشتر گردشگران در این شهرستان تاکید کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار