مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان کرد
ز ابتدای امسال تاکنون طرح‌های ایمن‌سازی محورهای ارتباطی در دست اجرا است که محور اصلی ایوان - دو راهی زرنه در استان ایلام نیز در اقدامات اخیر ایمن سازی شده است.
کد خبر: ۶۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 25 July 2015

سید کمال‌الدین میرجعفریان اظهار داشت: با توجه به اینکه استان ایلام در محدوده‌ای کوهستانی قرار دارد باید تا می‌توانیم نسبت به ایمن‌سازی محورهای ارتباطی در این استان توجه کنیم.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون طرح‌های ایمن‌سازی محورهای ارتباطی در دست اجرا است که محور اصلی ایوان - دو راهی زرنه در استان ایلام نیز در اقدامات اخیر ایمن سازی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان کرد: در اجرای این طرح در این مسیر چهار کیلومتر شانه سازی انجام‌گرفته است.

وی گفت: ایمن سازی محور اصلی ایوان - دو راهی زرنه در نقاط مختلف با انجام شانه سازی به طول چهار کیلومتر و 4500 متر مکعب عملیات خاکی به انجام رسیده است.

میرجعفریان خاطرنشان کرد: ایمن سازی پل ورودی دهستان سراب با اجرای لایه اساس و آماده آسفالت کردن آن با تعریض 30 متر در دو طرف، پاکسازی 34000 متر مربع شانه‌های خاکی محورهای اصلی حوزه شهرستان از نباتات و زباله و ترمیم قنوهای آنها و پاکسازی 55000 متر مربع شانه‌های خاکی محورهای روستایی حوزه از نخاله‌های ساختمانی و زباله و ترمیم قنوهای آنها در روستاهای علمدار- کلان- نهرخان علیا و شاله شوری از دیگر اقدامات اداره راه وشهرسازی ایوان در یک ماه گذشته بوده است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار