مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: کسب امتیاز برای برگزاری این اجلاس در همدان به عنوان نماینده‌ای از ایران می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اهمیت جایگاه این کشور در سازمان جهانی بسیار تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۶۵۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۱ 24 September 2018

میزبانی ایران از چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری می‌تواند زمینه گسترده شدن ارتباطات گردشگری بین اعضای این سازمان و ایران در آینده فراهم کند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از کمیته اطلاعرسانی رویداد ۲۰۱۸، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با عنوان این مطلب،گفت: کسب امتیاز برای برگزاری این اجلاس در همدان به عنوان نماینده‌ای از ایران می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اهمیت جایگاه این کشور در سازمان جهانی بسیار تاثیرگذار باشد.

علی مالمیر بیان داشت: میزبانی ایران از این اجلاس در شرایطی که تبلیغات منفی علیه کشورمان وجود دارد فرصت مغتنمی برای معرفی ایران به نمایندگان کشور‌های عضو UNWTO است و زمینه آشنایی این افراد را با توسعه یافتگی‌های ایران و فرهنگ غنی مردم کشورمان فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: برگزاری این اجلاس در ایران علاوه بر تبیین جایگاه کشورمان، دریافت تسهیلات را در نشست‌های آینده که در کشور‌های دیگر برگزار می‌شود رقم میزند و افزایش ارتباط ایران با حوزه گردشگری در سایر کشور‌ها را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان بیان داشت: از آنجا که بسیاری از مقامات و نمایندگان UNWTO تا کنون به ایران سفر نکرده‌اند برگزاری این اجلاس همانند تورآشناسازی برای آنان است که زمینه آشنایی هرچه بیشتر این افراد را با کشورمان فراهم خواهد آورد پس برای اجرای تور‌های گردشگری در این راستا باید برنامه ریزی‌های در حال انجام به نحو احسن به اجرا درآید.

مالمیر خاطرنشان کرد: از سوی دیگر برگزاری چنین اجلاسی در ایران بیانگر ارتباط قوی مقامات سازمان میراث‌فرهنگی با مقامات عالی رتبه UNWTO است، چراکه پیشنهاد برگزاری این اجلاس به رغم تقاضا دهندگان دیگر در کشور‌های دیگر با تلاش متولیان امور در گردشگری همدان مورد تایید قرار گرفت 

گفتنی است، ۲۱ تا ۲۴ آبان‌ماه سالجاری قرار است همدان به عنوان نماینده ایران، میزبان میهمانان خارجی که از کشور‌های مختلف عضو وابسته سازمان جهانی جهانگردی "UNWTO" هستند، باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار