فرمانده انتظامی فارس از دستگیری و درگیری مسلحانه با اعضای 3باند سرقت در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 15 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:3 باند سارقان مسلح در استان فارس توسط نیروی انتظامی دستگیر شده که به 220فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه اعضای یکی از این باندها مسلح بوده‌اند، به جزئیات دستگیری آنان توسط نیروی انتظامی فارس و پلیس آگاهی پرداخت و افزود: ظهر پنجشنبه مأموران نیروی انتظامی در منطقه صدرا و بزرگراه حسینی الهاشمی با اعضای این باند سرقت درگیر شده و در یک تعقیب و گریز که منجر به زخمی شدن 2تن از سارقان شد، نفرات آن را دستگیر کردند.

این مقام مسؤول همچنین گفت: 15سارق در این راستا دستگیر شده‌اند که در 3باند سرقت فعالیت می‌کردند که سرکرده باند نخست شخصی به نام محمد بوده با همدستی عادل و رضا که از استان‌های دیگر به فارس آمده بودند. ضمن اینکه 3خانم نیز آنان را همراهی می‌کرده که در یک منزل ویلایی 2طبقه در حاشیه شیراز زندگی به سر می‌بردند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه این باند به روش توپی زنی قفل درب منزل سرقت می‌کردند، تصریح کرد: اموالی که این باند سرقت می‌کردند شامل پول، زیورآلات، تلویزیون، فرش، پرنده‌های زینتی و ... بوده است.

گودرزی همچنین گفت: این باند از یک و نیم سال پیش در استان فارس فعال بوده، البته در یک استان ساکن نمی‌شدند و در استان‌های مختلف حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: بیش از 150فقره سرقت توسط این باند که 9نفر بودند، انجام‌شده که 2نفر از آنان نیز توسط پلیس آگاهی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند چراکه به سمت مأموران نیروی انتظامی شلیک کرده‌اند.

این مقام انتظامی در خصوص درگیری مسلحانه این افراد گفت: سارقان در تعقیب و گریز با پلیس که روز پنجشنبه در منطقه صدرا و بزرگراه حسینی الهاشمی روی داد، خودروی پژوی 206 یک فرد را به زور گرفته و وی را از اتومبیل به پائین پرت می‌کنند که پس از 5مرحله شلیک به مأموران پلیس، توسط آنان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آنان رئیس باند بوده است.

فرمانده انتظامی فارس در مورد محل فعالیت این باند نیز گفت: اعضای این باند در استان‌های خوزستان، البرز، فارس و. فعالیت می‌کردند و در این راستا تعدادی مالخر نیز دستگیر شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار