نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی: خواستار شروع مسدود و پرکردن چاه‌های غیرمجاز از دانه درشت‌ها و چاه‌های عمیق باغات بزرگ شد و‌ بیان کرد: همگان باید بفهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود رعایت انصاف و عدالت با احدی تعارف ندارد.
کد خبر: ۶۵۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 03 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا رضایی در خصوص وضعیت چاه‌های غیر مجاز در این شهرستان اظهار داشت: امروز بحث کم‌آبی در شهرستان یک بحث مهم بوده و اکثر برداشت آب شهرستان توسط باغات و در بخش کشاورزی است.

وی افزود: بارها خواستار برخورد شدید ارگان‌های ذی‌ربط با چاه‌های غیرمجاز شده‌ام، اما باید برخورد با چاه‌هایی شروع شود که برداشت بیشتری دارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه شعار برخورد با چاه‌های غیرمجاز داده و یک چاه کوچک که زمین کشاورزی یک خانواده کم بضاعت سیراب می‌کند را مسدود و با دانه‌درشت‌ها و چاه‌های عمیق باغات چند ده هکتاری، برخوردی نشود درست نیست.

رضایی خواستار شروع مسدود و پرکردن چاه‌های غیرمجاز از دانه درشت‌ها و چاه‌های عمیق باغات بزرگ شد و‌ بیان کرد: همگان باید بفهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود رعایت انصاف و عدالت با احدی تعارف ندارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار شفاف‌سازی مسؤولان اداره‌ امور منابع آب، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی جهرم درباره‌ تعداد چاه‌های غیرمجاز شد و تصریح کرد: نهادهای ذکر شده از طریق رسانه‌های شهرستان اعلام کنند که چاه‌های غیرمجاز در چه بازه‌ زمانی حفر شده و در چه بازه‌ زمانی بیشترین برخورد با چاه‌های غیرمجاز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این شفاف‌سازی گویای بسیاری از مباحث‌ها هست و حق مردم است که واقعیت‌ها را بدانند اذعان کرد: خبرنگاران صدای مردم و مسؤولان بوده و به عنوان رابط و واسط باید مشکلات را به گوش مسؤولان مربوط برسانند.

ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار