وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجموعه خیریه نورآوران سلامت از سابقه طولانی در ارائه خدمات به صورت رایگان به مردم در مناطق محروم برخوردار است.
کد خبر: ۶۴۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 30 August 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر سید حسن قاضي زاده هاشمی در حاشیه حضور در کاروان خیریه نورآوران سلامت در تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی به منظور عمل جراحی چشم تعدادی از بیماران این منطقه، با تبريك عيد سعيد غدير اظهار داشت: این مجموعه خیریه ۴ ماه در شهرستان سرپل ذهاب مستقر بود و در حال حاضر در شهرستان ثلاث باباجانی حضور دارد و نوبت بنده بود که در این کار خیر، مشارکت داشته باشم.

وی ویزیت دندانپزشکی با اولویت بچه ها را از دیگر خدمات مجموعه نورآوران سلامت دانست که با هدف پیشگیری از پوسیدگی و پر کردن دندان و کارهای مربوط به آن ارائه می شود.

دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت تصریح کرد: خدمات این مجموعه خیریه شامل ویزیت چشم، تجویز عینک و اعمال جراحی چشم پزشکی و به ویژه آب مروارید و خدمات دندانپزشکی(با اولویت دانش آموزان مقطع ابتدایی) است که به صورت رایگان به مردم مناطق محروم و مرزی ارائه می شود.

وي همچنين گفت: مجموعه خیریه نورآوران سلامت از سابقه طولانی و بیش از یک دهه ای در ارائه خدمات به مردم در مناطق محروم برخوردار است و خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

بازدید از مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی و پیگیری ساخت، بازسازی و نوسازی مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت و حضور در کاروان خیریه نورآوران سلامت و انجام چند عمل جراحی در ثلاث باباجانی از جمله برنامه های وزیر بهداشت در سفر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار