جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان خبر داد؛
تابناک: جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: جواناني كه با خودروهاي گران قيمت اخلال در نظم عمومي، ايجاد مزاحمت براي مردم، ايجاد بي تفاوتي نسبت به قوانين ترافيكي، بعضا عدم رعايت ظواهر اسلامي و استفاده از مشروبات الكي مي كنند، شامل طرح مقابله با دور دور مي شوند.
کد خبر: ۶۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 21 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، سرهنگ حسين حسين زاده با اشاره به مصمم بودن پليس براي مقابله با دور دور ماشين ها گفت: جواناني كه با خودروهاي گران قيمت اخلال در نظم عمومي، ايجاد مزاحمت براي مردم، ايجاد بي تفاوتي نسبت به قوانين ترافيكي، بعضا عدم رعايت ظواهر اسلامي و استفاده از مشروبات الكي مي كنند، شامل اين طرح مي شوند.

وي افزود: متاسفانه در چند نقطه شهر اصفهان شاهد جوان هايي هستيم كه بدون رعايت حقوق ديگران با ماشين هاي گران قيمت و سرعت هاي نامطمئن، آلودگي صوتي غير مجاز و مبادرت به ايجاد حركات خطرناك مي كنند كه موجب آزار و اذيت شهروندان شده است.

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به شكايت ساكنين برخي از محله هاي شهر اصفهان مخصوصا بانوان آن مناطق، ادامه داد: پليس از حدود 3 ماه پيش در اين مناطق حضور پيدا كرده است و جواناني كه با شرايط بسيار مخاطره آميز هدايت 10 دستگاه خودرو با قيمتي حدود 500 ميليون تا 1 ميليارد را برعهده داشتند با گرفتن تست اعتياد و تشخيص بالا بودن الكل خون آنها دستگير كرده است.

حسين زاده از روند جدي دادرسي پرونده دور دور ماشين ها خبر داد و خاطرنشان كرد: با حمايت دادستان اصفهان به عنوان مدعي العموم، اين افراد توسط پليس دستگير و به زندان معرفي مي شوند، همچنين خودروي آنها توقيف شده است و به پاركينگ منتقل خواهد شد و تا زماني كه دستور قضايي صادر نشود توقيف خواهد ماند.

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان افزود: متاسفانه برخي از اين خودروها قاچاق بودند و با پلاك تقلبي تردد مي كردند.

حسين زاده عزم پليس براي ايجاد نظم عمومي در جامعه را جدي دانست و تصريح كرد: پليس روزانه در محل هاي مشخص حضور پيدا مي كند و با ايجاد آلودگي صوتي، بر هم زدن نظم ترافيكي، اخلال در آرامش مردم، انجام رفتارهاي مخاطره آميز مقابله مي كند و راننده هاي متخلف را متوقف خواهد كرد.

وي همچنين از اجراي طرح مقابله با رانندگان بدپوشش، خبر داد و گفت: بد پوششي و عدم رعايت موازين شرعي بر اساس مفاد قانون مجازات اسلامي به مصداق امر به معروف و نهي از منكر مورد توجه پليس است و از اين به بعد برخورد قانوني انجام خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار