معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: در راستای برنامه‌های همدان ۲۰۱۸، دوره بین المللی مهارت افزایی راهنمایان گردشگری برای اولین بار در غرب کشور در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 17 July 2018
معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: در راستای برنامه‌های همدان ۲۰۱۸، دوره بین المللی مهارت افزایی راهنمایان گردشگری برای اولین بار درغرب کشور در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، محمود رضا عراقی با اشاره به پیش رو بودن دو رویداد بین المللی گردشگری در همدان، افزود: این دوره بین المللی مهارت افزایی راهنمایان گردشگری در راستای رویداد‌های ۲۰۱۸ بوده و زیر نظر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری از ۲۸ تیر ماه تا سوم مرداد برگزار می‌شود. این دوره به مدت ۶۰ ساعت برگزار می‌شود که راهنمایان گردشگری از استان‌های مختلف در این دوره حضور دارند.

وی خاطر نشان ساخت: به دنبال آن هستیم که همدان به مرکز بین المللی آموزش گردشگری تبدیل شود و بتوانیم میزبان رویداد‌های آموزشی بین المللی در استان باشیم.

عراقی با بیان اینکه آخرین تکنیک‌ها و مهارت‌های گردشگری توسط فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری به روز شده و به راهنمایان تدریس خواهد شد، افزود: این دوره تخصصی به همت بنیاد توسعه گردشگری آسیا برگزار می‌شود.

وی همچنین از همکاری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری همدان و شرکت سیاحتی علیصدر و دیگر اسپانسر‌ها که در برگزاری این دوره مهم نقش داشته اند تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار