توسط شبکه تعاون روستایی؛
سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین گفت: محصولات کشاورزان به صورت مستقیم توسط شبکه تعاون روستایی خریداری خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 14 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،علینقی سیمیاری روز دوشنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان قزوین با بیان اینکه کارکنان باید با جدیت بیشتری نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزند، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف سازمانی در این برهه از زمان خلاقیت،   کارآفرینی کارکنان،  خروج از روزمره گی و ایجاد تعامل با دستگاه های مرتبط و شبکه تحت پوشش است.

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین بر خرید محصولات کشاورزی به صورت مستقیم از کشاورزان تاکید و  اعلام کرد: تشکل ها با نظارت و هدایت سازمان و با هماهنگی اتحادیه نسبت به خرید و  فروش محصولات کشاورزان اقدام کنند.

این مسئول از ابلاغ دستورالعمل خرید محصولات توافقی و تضمینی به شرکت های تعاون روستایی خبر داد و افزود: سیر در منطقه طارم سفلی و محصول نخود توسط شرکت پیمان خریداری خواهد شد.

سیمیاری گفت:  با توجه به اهمیت نظارت بر توزیع نهاده های کشاورزی به خصوص کود شیمیایی، درج اطلاعات کودها در دفاتر شرکت و اتحادیه ضرروری است.

سیمیاری با بیان اینکه یکی از مهم ترین بحث ها و موضوعات در تشکل ها انضباط مالی است، تصریح کرد: نظارت کافی بر عملکرد مالی اتحادیه و شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی، تولید، زنان و نظام های صنفی صورت گیرد تا از حساب های شخصی برای انجام فعالیت های اقتصادی و امور جاری شرکت ها استفاده نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار