رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پرونده شهر بازی رویاها برای اقدامات نهایی در انتظار نظر دادستان اصفهان است.
کد خبر: ۵۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 07 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، رضا امینی در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهر بازی رویاها در اصفهان اظهار داشت: گزارش کمیته طرح تحقیق و تفحص شهربازی رویاها کامل شده و از این رو در اولین جلسه با شهردار اصفهان در این خصوص تصمیم‌گیری‌‌های لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی در خصوص پیگیری قضایی اجرا نکردن مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص دریافت بهای بلیت ورودی شهربازی رویاها ابراز داشت: در این راستا نامه نگاری‌های مورد نیاز با دادستان اصفهان انجام شده است و برای انجام اقدامات نهایی منتظر نظر دادستان اصفهان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص برخی تبلیغات صورت گرفته در صدا و سیما در خصوص شهر بازی رویاها نیز گفت: این تبلیغات بر اساس تفاهم نامه قبلی صورت گرفته است و تمام کسانی که خلاف مصوب شورا عمل کرده‌اند جوابگو خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرداری اصفهان سال گذشته همزمان با افتتاح شهر رویاها نرخ بلیت ورودی را براساس قد افراد تعیین کرد که طبق این شیوه، افراد با قد ۱۱۰ سانتی‌متر به صورت رایگان، افراد دارای قد ۱۱۰ تا ۱۴۰ سانتی‌متر ۳۰ هزار تومان و افراد با قد ۱۴۰ سانتی‌متر به بالا باید ۴۰ هزار تومان بپردازند که شورای شهر با این نوع نرخ گذاری مخالفت داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار