هفته 30 لیگ دسته اول فوتبال
دو تیم خوزستانی لیگ دسته اول فوتبال فردا رقابت سختی با حریفان خود در هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۵۸۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 03 April 2018

لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و حساسیت هفته‌های پایانی باعث همزمانی این دیدارها شده است.

بر همین اساس، رقابت سختی برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور در بالای جدول قرار دارد که در متن این تقابل، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و خونه به خونه بابل حضور دارند و فجرسپاسی نیز در تعقیب این دو تیم مترصد توقف شمال و جنوب است.

در این چارچوب، شاگردان محمود فکری که پس از افتی که در نیم فصل دوم گرفتار شده بودند، هفته گذشته با دست پر از کرمان بازگشتند تا به نوعی به حریفان خود القا کنند خیال عقب نشینی از این راه را ندارند.

دیدار دو تیم در شیراز به نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت، اما برق جدید انسجام نیم فصل اول را در اختیار ندارد و در نیمه پایینی جدول در اندیشه حفظ رتبه خود به‌سر می‌برد.

این بهترین فرصت برای مردان دیار نفتون است تا با برتری برابر میهمان خود، فاصله را با رده دوم جدول حفظ کرده و در انتظار لغزش دنبال کنندگان خود بنشیند.

دیگر نماینده خوزستان نیز، فردا به بوشهر خواهد رفت و در مقابل تیم قعر جدولی ایرانجوان قرار خواهد گرفت تا شاید مرزبان به کابوس سقوط قعر جدول پایان دهد.

در حال حاضر نفت مسجدسلیمان با 57 امتیاز و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر قرار دارد و شهرداری ماهشهر با 35 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی مسابقات جای گرفته است.

 

منبع: فارس

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار