معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم خبر داد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: در طرح نوروزی از 27 اسفندماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه سال جاری، 32 مورد تذکر به تاسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی داده شد.
کد خبر: ۵۸۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ 26 March 2018

به گزارش تابناک قم، صنایع دستی و گردشگری قم، سید مجتبی فرهادی قمی با اشاره به نظارت از واحدهای اقامتی قم اظهار کرد: از این تعداد یک مورد تذکر به دفاتر خدمات مسافرتی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین 12 مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی قم ارائه شده است تا در ارائه خدمات به مسافران نوروزی دقت بیشتری صورت بگیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم اضافه کرد : در استان قم، 287 واحد اقامتی شامل 35 واحد هتل، 28 واحد هتل آپارتمان، 58 واحد مهمانپذیر، 166 واحد خانه مسافر و 100 مجتمع بین راهی و گردشگری، پذیرای مسافران نوروزی است.

فرهادی قمی با تاکید بر اینکه در طرح نوروزی 372 مورد نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری قم صورت گرفت، گفت: در این طرح روزانه دو تیم بازرسی این اداره کل به همراه دستگاه‌های نظارتی از نحوه خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی نظارت می‌کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: در طرح نوروزی دو مورد شکایت از سوی مسافران نوروزی اعلام شد که کارشناسان به این شکایت ها رسیدگی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه انتقاد و پیشنهادها نسبت به خدمات رسانی تاسیسات گردشگری با نصب سامانه نظارتی www.app.ichto.ir در گوشی‌های اندروید و IOS امکان پذیر است تا به سرعت کارشناسان این اداره کل رسیدگی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار