امام جمعه اقلید: با بیان اینکه باید با دلیل و مدرک سخن گفت به فضای مجازی و خطرات آن اشاره و با تأکید بر لزوم اصلاح آن، بیان کرد: متأسفانه برخی از افراد از روی ناآگاهی و برخی عمداً، بدون رعایت تقوا و ادب، هر شنیده‌ای را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 01 March 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی از اهمیت و جایگاه نصیحت و پند سخن گفت و اظهار داشت: باید این امر در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه هر یک از ما در هر پست و مقامی باشیم، نیاز به پند و نصیحت داریم، افزود: پست و مقام نباید موجب نخوت و استبداد رأی شود.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه باید با دلیل و مدرک سخن گفت به فضای مجازی و خطرات آن اشاره و با تأکید بر لزوم اصلاح آن، بیان کرد: متأسفانه برخی از افراد از روی ناآگاهی و برخی عمداً، بدون رعایت تقوا و ادب، هر شنیده‌ای را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

طالبی در بخش پایانی سخنان خود به جایگاه مبلغان دینی در جامعه اشاره و اظهار کرد: مبلغان باید با نیازسنجی و آسیب‌شناسی دقیق و داشتن اطلاعات کافی از منطقه‌ای که حضور دارند، در راستای خدمت و انجام وظایف خود بکوشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار