کد خبر: ۵۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 30 June 2015
فرماندار کهگیلویه در نشست شورای آموزش وپرورش کهگیلویه که در محل فرمانداری برگزارشدخواستار تعدیل قیمت کلاس‌های تقویتی شدو گفت: هزینه شرکت در کلاس‌های تقویتی آموزشگاه‌های دولتی نباید از ۷۰ هزار تومان به ازای هر جلسه فراتر رود.
علی پوزش در این نشست با اشاره به اهمیت مقوله آموزش و نقش یادگیری دانش در توسعه جامعه اظهار داشت: آموزش و پرورش باید بستر مناسب و عادلانه را برای تحصیل بدون دغدغه دانش‌آموزان فراهم کند.
فرماندار کهگیلویه تجمیع مدارس را منوط به بررسی شرایط و تاثیرگذاری بر کارایی آموزش و نیز کاهش هزینه‌های آموزش و پرورش خواند و افزود: این مسئله مطابق دستورالعمل آموزش و پرورش و با در نظر گرفتن جوانب امر صورت گیرد.
وی با بیان این‌که انحلال مدارس روستایی و تجمیع آن‌ها ممکن است باعث دامن‌زدن به اختلافات محلی شود، تاکید کرد: بحث تجمیع مدارس با بررسی دقیق، درایت و تدبیر حل شود.
پوزش در بخش دیگری از سخنانش شهریه کلاس‌های تقویتی در آموزشگاه‌های دولتی و آزاد را مورد اشاره قرار داد و گفت: قیمت این کلاس‌ها لازم است با توجه به درآمد مردم تعدیل شود.
وی با تاکید بر لزوم کنترل قیمت کلاس‌های تقویتی در آموزشگاه‌های علمی آزاد و غیر‌انتفاعی افزود: هزینه هر جلسه کلاس تقویتی در آموزشگاه‌های دولتی نباید از ۷۰ هزار تومان فراتر رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار