توصیفیان، هدف از اجرای طرح تکاپو که راه‌اندازی مرکز آموزش حوزه صنعت چرم و مصنوعات چرمی نیز در راستای همین طرح بوده را آموزش منجر به کسب‌وکار بیان کرده و ادامه داد: هدف از اجرای طرح تکاپو آموزش مهارت منجر به ایجاد کسب‌وکار و اشتغال‌زایی است و الحمدالله در حوزه صنعت چرم و مصنوعات چرمی به این هدف رسیده‌ایم.
کد خبر: ۵۵۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 14 January 2018

مدیرکل اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان، گفت: صنعت کیف و چرم و مصنوعات چرمی از رسته‌های دارای مزیت و اشتغال‌زایی در استان است.

احمد توصیفیان در گفتگو با تابناک همدان با اعلام مطلب افزود: در جهت توسعه صنعت کیف و چرم و مصنوعات چرمی از مرحله آموزش تا مرحله حمایت مالی و تأمین و راه‌اندازی کسب‌وکار و رساندن به تولید و درنهایت بازاریابی و فروش در استان شرایط لازم مهیا شده است.

وی، با اشاره به اینکه همدان از قدیم مهد چرم و پوست و مصنوعات چرمی بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر حمایت از صنعت چرم و مصنوعات چرمی در اولویت طرح‌های اشتغال‌زایی قرار دارد و بر همین راستا اولین آموزشگاه این حوزه به همت صندوق کارآفرینی امید کشور و با همکاری اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی و اداره فنی و حرفه‌ای استان همدان و تلاش‌های کارگزار طرح تکاپوی استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان، اضافه کرد: دوره‌های آموزشی چرخ‌کاری و تخته کاری چرم در این مرکز برگزارشده و تاکنون بیش از ۵۰ نفر در این دوره‌ها شرکت نموده‌اند.

توصیفیان، هدف از اجرای طرح تکاپو که راه‌اندازی مرکز آموزش حوزه صنعت چرم و مصنوعات چرمی نیز در راستای همین طرح است را آموزش منجر به کسب‌وکار بیان کرده و ادامه داد: هدف از اجرای طرح تکاپو آموزش مهارت منجر به ایجاد کسب‌وکار و اشتغال‌زایی است و الحمدالله در حوزه صنعت چرم و مصنوعات چرمی به این هدف رسیده‌ایم.

وی در خاتمه با تشکر از زحمات آقای بابایی کارگزار طرح تکاپوی حوزه صنعت چرم و مصنوعات چرمی، گفت: امیدوارم با اجرای این طرح و آموزش مهارت به هنرجویان، شاهد ایجاد کسب‌وکار و اشتغال‌زایی بیشتر در استان همدان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار