عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: کمک به ورزش به معنی هزینه کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۵۴۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 30 December 2017

 محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به اهمیت ورزش اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین باید به دنبال هویت‌زایی رشته‌های ورزشی در این شهر باشند.

وی با اشاره به تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: این تیم زمانی برنده مسابقات می‌شد که هویت تبریز افزایش می‌یافت و این بیانگر اهمیت دادن به ورزش است که موجب ارتقای هویت یک شهر می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه قزوین تاکنون این هویت را نداشته است، مطرح کرد: مسؤولان نهادهایی که باید در این راستا کار می‌کردند، عمل نکردند به همین دلیل این شهر نتوانسته در هویت‌زایی موفق باشد.

حق‌شناس با بیان اینکه کمک به ورزش به معنی هزینه کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: افزایش روحیه نشاط و شادابی و سطح سلامت شهروندان قزوینی بزرگ‌ترین سرمایه شهری محسوب می‌شود که با ورزش به دست می‌آید.

این عضو شورا با اشاره به اینکه در ورزش کمک‌های کمی شده است، یادآور شد: به عنوان نمونه اگر تیمی با سرمایه‌گذاری 100 میلیون تومان 14 بازی داشته باشد، حداقل 800 نفر علاقمند برای تماشا کردن آن بیایند، سرانه هر کدام از تماشاگران کمترین مبلغ می‌شود، این مطلب بیانگر اهمیت ندادن به ورزش از سوی مسؤولان بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه مدام متهم به حمایت از ورزش هستیم، بیان کرد: متأسفانه با نخستین لایحه 75 میلیون تومانی کمک به تیم فوتبال سپهرالکتریک مورد سؤال اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار می‌گیریم.

حق‌شناس به اهمیت ورزش در بین بانوان اشاره کرد و گفت: ورزش اگر برای مردان لازم است برای بانوان هم واجب بوده تا روحیه نشاط و شادابی و سطح سلامت آن‌ها افزایش یابد.

وی اضافه کرد: در شورای اسلامی شهر قزوین اگر در حوزه ورزش کم‌کاری شود، باید این موضوع زیر سؤال برود نه اینکه برای آن سرمایه‌گذاری کنیم و زیر سؤال برویم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه اهمیت ورزش بر کسی پوشیده نیست، مطرح کرد: همه مسؤولان باید به این موضوع توجه کنند و برای توسعه آن گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

حق‌شناس با اشاره به لایحه شهرداری در خصوص لایحه تغییر وضعیت کارکنان شهرداری قزوین گفت: از شهردار قزوین خواستاریم هرچه سریع‌تر این لایحه به شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم کند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

این عضو شورا یادآور شد: لایحه‌ای که می‌تواند کام کارکنان شهرداری قزوین را شیرین کند بهتر است هرچه سریع‌تر به شورا ارائه شود تا شیرینی آن کم نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار