عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اگر امروز به تیم فوتبال سپهرالکتریک کمک می‌شود باید شفاف باشد و ریز عملکردها و هزینه‌کردها به اعضای شورای اسلامی شهر قزوین گزارش شود.
کد خبر: ۵۴۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 27 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، احد چگینی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با بیان اینکه هر کمکی که شهرداری به دستگاهی می‌کند باید گزارش کامل آن به شورا ارائه شود، اظهار داشت: این موضوع باید مصوب شود زیرا اموال شهرداری بیت‌المال است و بدون حساب و کتاب نباید هزینه شود.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه اگر از فردی حمایت شده و به خارج از کشور عزیمت کرده باشد، باید به طور دقیق مشخص شود که این پول کجا هزینه شده و چه نتایج و بازخوردی داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: اگر امروز به تیم فوتبال سپهرالکتریک کمک می‌شود، باید شفاف باشد و ریز عملکردها و هزینه‌کردها به اعضای شورای اسلامی شهر قزوین گزارش شود.

چگینی یادآور شد: هر موردی که از ابتدای دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین به افراد و هر نهادی کمک شده باید به صورت مکتوب گزارش آن به اعضای شورا ارسال شود.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: همچنین شورا هر کجا و هر جایی که می‌خواهد یک ریال هزینه کند باید گزارش آن به همراه بازخورد به اعضا داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه این جلسه بیان کرد: از ماده 16 درخواست کمک به تیم والیبال کردند که مخالفت شده و باید از کد مربوط به سازمان فرهنگی و ورزشی این کمک انجام شود.

حکمت‌اله داودی اضافه کرد: برخی از موضوع‌ها در کمیسیون‌ها بررسی و چکش‌کاری شده و سپس به شورا برای کسب رأی ارسال می‌شود.

گفتنی است در این جلسه با رأی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین لایحه کمک به تیم والیبال از کد سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین موافقت شد و به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار