در نگارخانه مهر صورت گرفت
اجرای زنده کاریکاتور با موضوع «کودک و رسانه» با حضور ابوالفضل محترمی در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 19 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، اجرای زنده کاریکاتور با موضوع «کودک و رسانه» با حضور ابوالفضل محترمی در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین برگزار شد.

در این ورکشاپ 50 عضو خانه کاریکاتور زیر نظر ابوالفضل محترمی(کاریکاتوریست و تصویرساز) به نقش رسانه‌های جمعی(با تأکید بر تلویزیون) در الگوپذیری کودکان و تأثیرات مثبت وپ یا مدهای منفی وابستگی کودکان به تلویزیون پرداختند.

علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان قزوین در حاشیه این برنامه اظهار داشت: با توجه به گسترش شبکه‌های مجازی و سهل‌الوصول شدن شبکه‌های بیگانه، خانواده‌ها از تأثیر منفی رسانه‌ها بر فرزندانشان نگران هستند، چراکه رسانه آن چنان قدرتی دارد که مقابله با آن نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق، هدفمند و صرف هزینه‌های فراوان است.

وی افزود: همان‌گونه که شنیدن موسیقی مناسب و فاخر مفرح و خوب است، می‌توان کودک را از شنیدن اشعار موهن و مستهجن باز داشت و رسانه می‌تواند وسیله‌ای برای آموزش، تهذیب اخلاق، تفریح و سرگرمی‌های مفید و منشأ خطرات فراوانی هم باشد.

این مسؤول فرهنگی یادآور شد: ما در این ورکشاپ تلاش کرده‌ایم گوشه‌ای از واقعیت‌ها را در قالب طنز تصویری به مخاطبان نشان دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار