امسال 334 میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان روانسر پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۱۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 05 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازکمیته امداد، ناصر مرادی، رییس کمیته امداد شهرستان روانسر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 80 فقره وام کارگشایی و 17 فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت روانسری اعطا شده، گفت: امسال 334 میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان روانسری پرداخت شده که از این میزان  138 میلیون تومان وام اشتغال و 196میلیون تومان نیز وام قرض الحسنه کارگشایی بوده است.

مرادی با اشاره به اینکه وام های پرداختی به نیازمندان از محل سپرده های خیران نیکوکار و اعتبارات داخلی کمیته امداد تامین می شود، ادامه داد: سقف وام های اشتغال ۳۰ میلیون تومان و وام های قرض الحسنه کارگشایی پنج میلیون تومان است.

وی با یادآوری اینکه تمامی وام های مددجویی از سوی صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت می شود، افزود: وام های اشتغال برای ایجاد طرح های شغلی پایدار و وام های کارگشایی به منظور رفع مشکلات درمانی،تحصیلی، ازدواج و سایر مشکلات روزمره به مددجویان تحت حمایت اعطا می شود.

رییس کمیته امداد شهرستان روانسر با بیان اینکه وام های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با شرایط ضمانتی آسان و بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان و نیازمندان اعطا می شود، عنوان کرد: آن دسته از مددجویان و نیازمندانی که برای رفع مشکلات و ایجاد فرصت شغلی نیازمند وام هستند می توانند به دفاتر این نهاد در شهرستان ها مراجعه کنند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار