مسؤول سرپرستی نمایندگی‌های موسسه علمی رزمندگان در استان کرمانشاه گفت: موسسه رزمندگان اسلام فعالیت‌های مختلفی را در راستای تحقق بنیه علمی دانش‌آموزان نخبه بسیجی استان و تربیت نیروهای هم‌تراز انقلاب اسلامی انجام داده است.
کد خبر: ۵۰۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 16 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، علی رستمی ، اظهار داشت: موسسه رزمندگان اسلام فعالیت‌های مختلفی در بخش‌های کنکوری، تقویتی، تبلیغی، ارایه کتاب‌های کمک آموزشی، برگزاری کلاس‌های تقویتی و آزمون در تمام سطوح انجام می‌دهد.

مسؤول سرپرستی نمایندگی‌های موسسه علمی رزمندگان در استان کرمانشاه ادامه داد: آموزشگاه معراج اندیشه در کرمانشاه در راستای تحقق بنیه علمی دانش‌آموزان نخبه بسیجی استان، کادرسازی برای نظام اسلامی و تربیت نیروهای هم‌تراز انقلاب اسلامی اقدام به فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه سه مدرسه شامل ۲ دبستان و یک دبیرستان در این زمینه فعالیت‌های آموزشی انجام می‌دهند، اضافه کرد: ۲ آموزشگاه نیز در کرمانشاه به آموزش دانش‌آموزان می‌پردازند.

رستمی ظرفیت آموزشی این مرکز را ۷۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: در مدارس نیز ۵۰۰ نفر تربیت می‌شوند که کادر مجرب مربیان و اساتید در مدارس و آموزشگاه اقدام به آموزش پ دانش‌آموزان می‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: آموزشگاه معراج اندیشه واقع در کرمانشاه، میدان آیت‌الله کاشانی، طبقه دوم بانک انصار از سال ۷۲ فعالیت خود را در آغاز کرده است.

وی یادآور شد: بیش از ۱۵ نفر امسال رتبه تک‌رقمی در کنکور داشتند که از فراگیران این مرکز بودند.

به گفته رستمی، برگزاری مشاوره خانواده، برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان برای آگاه‌سازی خانواده‌ها و والدین در زمینه چگونگی تربیت کودکان و شناخت آسیب‌های اجتماعی در جامعه از دیگر فعالیت‌های موسسه رزمندگان اسلام در استان کرمانشاه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار