نورالله دلخواه؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایلام همچنین از افزایش 17 درصدی میزان جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد وگفت: یک میلیون و 485 هزار تن انواع کالا در این مدت (نیمه نخست امسال) از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده است.
کد خبر: ۵۰۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 02 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه  اظهار کرد: جا به جایی 916 هزار مسافر طی 6 ماهه اول سال جاری در قالب بیش از 115 هزار سفر از طریق ناوگان های تحت پوشش، شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای و مسافری استان انجام شده است.
 
وی بیشترین حمل مسافر را با بیش از 493 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام کرد و افزود: از مجموع 916 هزار جابجایی مسافر صورت گرفته 320 هزار درون استانی و 596 هزار نفر نیز برون استانی بوده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایلام همچنین از افزایش 17 درصدی میزان جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: یک میلیون و 485 هزار تن انواع کالا در این مدت (نیمه نخست امسال) از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده است.
 
دلخواه گفت: سالانه بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.
 
شایان ذکر است، 43 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از یک هزار و 700 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس، مینی بوس، سواری) در استان ایلام فعال هستند.
 
حدود چهار هزار و 500 نفر راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در این استان مشغول کار هستند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار