معاون وزیرراه وشهرسازی
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل و پایانه های کشور از تکمیل زیر ساختهای مهران تا اربعین خبر داد و گفت: تکمیل راه ها در اولویت است.
کد خبر: ۴۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 19 June 2015
داوود کشاورزیان ظهر پنجشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: مرز مهران یکی از مهمترین مرزهای زمینی کشور برای تردد زائران به عتبات عالیات عراق است.

وی بیان داشت: مرز مهران در سال گذشته شاهد خیل عظیم زائران در ایام اربعین برای رفتن به عتبات عالیات بود که در سال جاری قصد داریم زیرساختهای این مرز تا اربعین تکمیل شود.

این مسئول عنوان کرد: به همین منظور در بخش راهسازی اقدامات خوبی در محور ایلام به مهران در حال اجراست که در چند بخش پیمانکاران در حال کار هستند.

وی ادامه داد: توسعه راه های شهرستان مهران به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار قرار گرفته و بخشی مهم از این راه ها تا اربعین تکمیل می شوند.

کشاورزیان از تکمیل و زیرساختهای دیگر بخشهای مرز مهران تا اربعین خبر داد و گفت: افزایش گیتهای ورود و خروج در خود پایانه نیز در حال اجرایی شدن است که این مهم نیز نقش مهمی در تسهیل رفت و آمد زئران دارد.

وی افزود: هم اکنون ۴۶۰ میلیارد برای توسعه راه های استان ایلام اختصاص یافته و در مجموع برای استان و شهرستان مرز مهران بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش راه و توسعه زیرساختها هزینه می شود.

معاون وزیر راه بیان داشت: حجم بالای تردد زائران در مرز مهران توسعه زیرساختهای و راه های ارتباطی در شهرستان و استان را ضروری کرده و به همین منظور مورد توجه ویژه قرار می گیرند و در نظر داریم اعتبارات به طور ۱۰۰ درصدی به استان تخصیص یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار