سعیدکیانی در گفتگو با تابناک:
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت:امسال دو هزار و ۳۹۲ فقره وام از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۹۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 18 September 2017
سعید کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: این صندوق با رسالت پرداخت وام های قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده است، ومنابع مالی صندوق امداد ولایت برای پرداخت وام به نیازمندان از محل سپرده های خیران نیکوکار و اعتبارات داخلی صندوق تامین می شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون هزار و ۷۴۶ خیر در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه سپرده گذاری کرده اند، که این خیران با هدف دستگیری و پرداخت وام های قرض الحسنه به نیازمندان سپرده های خود را در صندوق به امانت گذاشته اند.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تصریح کرد: دو هزار و۳۹۲ فقره وام قرض الحسنه طی پنج ماهه نخست سال ۹۶ از محل اعتبارات صندوق به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

کیانی اظهار داشت: امسال ۹ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان اعتبار در قالب وام های قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در استان اختصاص داده شده است.

به گفته این مسئول: شش میلیارد و ۵۰۶ میلیون تومان از وام های پرداختی طی سال جاری برای تامین هزینه های درمان، تحصیل، مسکن، بدهی محکومین و تامین نیازهای روزمره و باقی این وام ها به منظور ایجاد اشتغال به مددجویان کرمانشاهی اعطا شده است.

کیانی با یادآوری اینکه سقف وام های پرداختی برای اشتغال ۳۰ میلیون تومان و برای باقی وام های قرض الحسنه پنج میلیون تومان است، تاکید کرد: وام های صندوق با شرایط ضمانتی آسان و بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان و نیازمندان اعطا می شود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار