در اعتراض به برخورد نامناسب مدیر‌کل دادگستری اصفهان
تابناک: تمام خبرنگاران و نمایندگان اصحاب رسانه استان اصفهان، جلسه نشست خبری مدیرکل دادگستری را به نشانه اعتراض به برخورد و لحن تند مدیرکل دادگستری اصفهان ترک کردند.
کد خبر: ۴۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 18 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، پیش از ظهر امروز بنا بر اطلاعی که از طریق ارسال نمابر از سوی روابط عمومی دادگستری استان اصفهان به اصحاب رسانه شده بود، قرار بر برگزاری نشست خبری با احمد خسروی‌وفا مدیرکل دادگستری استان اصفهان بود.

در این نمابر زمان آغاز نشست خبری مدیرکل دادگستری استان اصفهان ساعت 10 صبح اعلام شده بود اما با وجود حضور حداکثری خبرنگاران در زمان مقرر، مدیرکل دادگستری و دادستان اصفهان با تقریبا 40 دقیقه تاخیر وارد جلسه شدند.

این در حالی است که به ظاهر مسئول روابط عمومی دادگستری استان اصفهان از یک هفته پیش با پیگیری‌های خود درصدد برگزاری هرچه بهتر این نشست خبری بود.

پس از ورود مدیرکل دادگستری و دادستان اصفهان با 40 دقیقه تاخیر به این نشست خبری، خبرنگاران بابت این تاخیر اعتراض خود را به مدیرکل دادگستری استان اعلام کردند.

در ادامه مدیرکل دادگستری با لحن بسیار تند به اصحاب رسانه برای چرایی تاخیر زیاد برای حضور در جلسه، گفت: ما منتظر خبرنگار و دوربین صدا و سیما بودیم و برایمان فقط صدا و سیما مهم است! قرار نیست برای دقایقی تاخیر در آغاز نشست خبری دادگستری که سالی یک بار برگزار می‌شود، خبرنگاران معترض باشند!

خسروی‌وفا البته در ادامه از خبرنگاران بابت تأخیر عذرخواهی کرد و افزود: من پیش از این جلسه‌ای با استانداری داشتم که موجب تاخیر شد اما باز هم این مطلب را تکرار کرد که برای ما صدا و سیما مهم است! و ما هیچ یک از خبرنگاران را با اجبار در این نشست ننشاندیم و هر خبرنگاری که فکر می‌کند به آن توهین شده و جلسه برای آن اهمیت ندارد، می‌تواند جلسه را ترک کند.

در این لحظه تمام خبرنگاران در اقدامی هماهنگ و معترضانه، از جای خود برخاستند و متفق‌القول ضمن اعتراض شدید به نحوه برخورد مدیرکل دادگستری استان اصفهان جلسه نشست خبری را ترک کردند.

به گزارش فارس، ارسال نمابر برای اعلام برگزاری این نشست خبری نیز با اعتراض خبرنگاران اصفهان مواجه شده بود چرا که در این نمابر از تمام رسانه‌ها خواسته شده بود پیش از آغاز نشست خبری اگر سئوالی از مدیرکل دادگستری و دادستان دارند، برای روابط عمومی اداره‌کل دادگستری ارسال کنند!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار