رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی:
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در رابطه با استاندار شدن مجید خدابخش استاندار اردبیل در دولت یازدهم در این استان گفت: به سخنان و برنامه‌های خدابخش گوش دادیم و هیچ مانعی در انتخاب وی برای استانداری این استان وجود ندارد.
کد خبر: ۴۹۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 14 September 2017
ضیاءالله اعزازی در گفت‌وگو با تسنیم، در رابطه با گزینه انتخابی مجمع نمایندگان استان  به سمت استانداری آذربایجان شرقی  اظهار کرد: استاندار منتخب آذربایجان‌شرقی باید دارای تجربه و قدرت اجرایی بالایی باشد.

وی با تاکید بر خصوصیات استاندار منتخب  افزود: استاندار باید در سطح ملی توانمند و در کارآفرینی نوآوری داشته باشد.

اعزازی تصریح کرد: استاندار جدید باید علاوه بر اینکه استان را در تمامی زمینه‌ها متحول کند  به انسجام در امور استان فکر کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان به صورت مستقیم در انتخاب استاندار دخالت ندارد  خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان فقط گزینه‌ها را بررسی و به دولت اعلام می‌کند ولی تصمیم نهایی با دولت است و این مجمع به هیچگونه نمی‌تواند در این انتخاب دولت دخالتی کند.

وی در رابطه با استاندار شدن مجید خدابخش استاندار اردبیل در دولت یازدهم در استان آذربایجان شرقی  بیان کرد: به سخنان و برنامه‌های خدابخش گوش دادیم و هیچ مانعی در انتخاب وی به عنوان استانداری این استان وجود ندارد.

اعزازی تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گزینه‌های خود را بررسی و نظر خود را به دولت اعلام خواهد کرد و انتخاب نهایی با دولت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :