معاون قرآن و عترت ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی گفت: ۱۰ کشور در دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس حضور دارند.
کد خبر: ۴۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 17 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام محمد تقی‌کاظمی نسب در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس از 6 تا 15 تیر برابر با 10 تا 19 رمضان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس با حضور تشکل‌ها و موسسات قرآنی و کشورهای مختلف منطقه برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: دهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس با حضور 31 کمیته و 26 بخش به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت 6 تیر با حضور 5 هزار نفر و مسئولان کشوری و استانی در فضای باز نمایشگاه برگزار می‌شود،گفت: آیین افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به تعداد کشورهای شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر 10 کشور برای حضور در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس ثبت نام کرده‌اند.

کاظمی نسب با بیان اینکه سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد به ظرفیت دهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت افزوده شده است، تصریح کرد: امسال 1000 غرفه به این دوره از نمایشگاه اختصاص پیدا کرده و در حال حاضر 680 غرفه مورد ثبت نام قرار گرفته است.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه غرفه‌های این نمایشگاه در روز اول تیر به غرفه داران تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: غرفه‌داران می‌توانند در روزهای 2 و 3 تیر ماه اقدام به غرفه آرایی نمایند.

وی به میزان اعتبارات نمایشگاه قرآن و عترت مشهد اشاره کرد و گفت: متاسفانه میزان اعتبارات اختصاص یافته به نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس متناسب با ظرفیت‌های عظیم قرآنی مشهد نیست.

کاظمی‌نسب با اشاره به اینکه مشهد به عنوان قطب قرآنی کشور مطرح است، افزود: باید ردیف بودجه ملی برای فعالیت‌های قرآنی در مشهد مقدس در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار