نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت:با توجه به جوان بودن کشور آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و نهاد های مرتبط با حوزه دانش آموزی هماهنگ، با برنامه، کارآمد، با بصیرت، دانش بنیان و جهادی برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۴۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 15 June 2015
تابناک بوشهر: پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز دوشنبه به نقل از آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست مشترک مسوولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر افزود: معماری و شکل گیری شخصیت درفضای آزاد و پر از جنب و جوش یکی از ویژگی های جوانان است.

وی اضافه کرد: اگر این معماری در دوران جوانی شایسته باشد جوان در محیط های خانه، اجتماع، اداری و کاری می تواند فردی کارآمد، موثر و مفید باشد.

صفایی بوشهری اظهارکرد: اگر شکل گیری شخصیت جوان صحیح نباشد، خود، خانواده و جامعه و فضای پیرامونی را دچار چالش می کند.

وی با بیان این که جوان رکن جامعه است، یادآورشد: همه نگاه ها در دوران جوانی معطوف به جوانان و آینده نیز منوط و مترتب بر توانمندی این قشر است.

امام جمعه بوشهر افزود: درعرصه مدیریت شایسته و معماری جوانان، برنامه ریزی بسیار دقیق، مدیریت کارآمد، نظارت بهینه و مؤثر و حمایت بسیار دقیق در این عرصه ایجاد شود.

صفایی بوشهری گفت: با توجه به این که جوانان و نوجوانان بیشتر دوران جوانی و نوجوانی خود را در فضاهای آموزشی سپری می کنند به همین دلیل آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نقش مهم، موثر و تکلیف بسیار عظیم و سختی در این ارتباط بر عهده دارند.

وی با بیان این که هزینه در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری است، اضافه کرد: هر نظامی اگر بخواهد در عرصه های پیشرفت جامعه پایدار و دینی و در فضای ملی و بین المللی موفق و با اقتدار باشد، باید آموزش و پرورش موفق داشته باشد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر مقوله آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط با جوان توجه ویژه ای دارند، و این نهاد و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، تنفس حیات برای بالندگی و توانمندی جوان در آینده است.

وی با تاکید بر این که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر باید در ایران اول باشد اظهارکرد: جوانان این استان بسیار مستعد، متدین، ولایتمدار، نجیب و پرتلاش برای رشد هستند به همین کار انجمن های اسلامی در استان بوشهر راحت تر از دیگر استان ها است.

امام جمعه بوشهر افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی، علمی، فناوری و سیاسی به دنبال تخریب هویت ملی، دینی و روحیه انقلابی جوانان است به همین دلیل دفاع مقدس فرهنگی و از حریم دینی و ملی جوانان یک ضرورت است.

وی گفت: دراین ارتباط باید جامعه مدیریت حوزه جوانان، بویژه آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، هماهنگ باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار