کد خبر: ۴۷۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 31 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»در نشست «عبدالعزیز بلوچ زهی» ريیس شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد، موضوع واگذاری زمین جهت ساخت مهمانسرا به بیمارانی که از زاهدان جهت درمان به یزد مراجعه می‌کنند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
 بلوچ‌زهی ريیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان در اين نشست با تشکر از مهمان‌نوازی مردم شهر یزد و اشاره به این که شهر یزد از مراکز  قطب درمان بیماران در جنوب کشور به شمار می‌رود، افزود: بسیاری از هموطنان زاهدانی که جهت درمان به شهر یزد سفر می‌کنند با  نبود امکان اسکان مناسب در شهر مواجه می‌شوند .

در ادامه ريیس شورای اسلامی شهر یزد و دیگر اعضا در مورد واگذاری زمین به هموطنان زاهدانی جهت ساخت اسکان در مکان‌های مختلف بحث و تبادل نظر کردند که در نهایت و با پیشنهاد «محمدرضا عظیمی‌زاده» شهردار، زمینی به وسعت دو هزار متر در همجواری فرهنگسرای بهمن(کوثر) به ساخت مهمانسرا برای بیماران زاهدان  اختصاص داده شد .

«سید محمد رضا مدرسی» عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد نيز در اين جلسه علنی شورا با انتقاد از عملکر نیروهای اجرائیات شهرداری  در برخورد با مردم و کاسبان، خواستار رفع این مشکل شد و در ادامه اظهار كرد: مسئولان باید به مسئله آسیب‌های اجتماعی که در یزد اتفاق می‌افتد، نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار