کد خبر: ۴۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 10 June 2015
مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری البرز گفت: تا پایان سال‌جاری سامانه استعلامات الکترونیکی به صورت یکپارچه در البرز راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا محمدی ظهر امروز در حاشیه مراسم گردهمایی مدیران و مسئولان فناوری اطلاعات استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرح وظایف در بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است و تا پایان سال جاری 15 درصد خدمات دستگاه‌های اجرایی البرز الکترونیکی می‌شود.
وی افزود: در این راستا اواخر شهریور سال 92 شورای عالی فناوری اطلاعات نقشه راه دولت الکترونیک را تبیین و به کلیه دستگاه‌ها ابلاغ کرد در این راستا کلیه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند کارگروه توسعه و خدمات الکترونیکی درون مجموعه خود را ایجاد کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه از 83 دستگاه موجود در استان تنها 60 دستگاه مکاتبات مربوط به شبکه دولت را پاسخ داده‌اند، گفت: 7 دستگاه استان به شبکه دولت متصل است.
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری البرز با اشاره به اینکه 200 مرکز خدمات و پیشخوان دولت در سطح استان البرز وجود دارد، اظهار داشت: واگذاری برخی خدمات به بخش غیردولتی سبب کاهش هزینه و کوتاه شدن اجرای عملیات هر بخش می‌شود.
محمدی با تاکید بر اینکه باید توسعه نظام اداری الکترونیکی خدمات دولتی توسط هر دستگاه به طور مطلوب اطلاع‌رسانی شود، گفت: تشکیل شبکه ملی اطلاعات و استعلامات بین دستگاهی استان در دستور کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار