رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آباده مساعدت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در راستای تأمین نیازهای اولیه واحدهای صنعتی این شهرستان را خواستار شد.
کد خبر: ۴۵۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 12 July 2017

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس :خلیل سلیمان‌پور  در آباده با اشاره به بازدید از کارخانه فوم‌سازی این شهرستان که با حضور نماینده مردم آباده، بوانات و خرم‌بید و برخی از مسؤولان شهرستانی صورت گرفت، رصد و پایش واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان در قالب بازدید مسؤولان را یکی از اولویت‌های عملکردی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان خواند.

وی اظهار داشت: در این بازدید بسیاری از مسائل و مشکلات این کارگاه صنعتی، با هماهنگی واحد تولید انواع بلوک‌های سقفی و پانل‌های پلی استایرن دنا فوم آباده مورد بازدید قرار گرفت.

سلیمان پور با اشاره به اینکه این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال‌زایی 11 نفر، روزانه حدود 150 مترمکعب تولید دارد، عنوان کرد: کمبود نقدینگی به دلیل رکود در بخش ساختمان، مهم‌ترین مشکل این واحد صنعتی است که با وجود پیگیری‌های صورت گرفته، تاکنون موفق به دریافت تسهیلات با بهره مناسب نشده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آباده تأمین سوخت مورد نیاز ماهانه را از دیگر مشکلات این واحد صنعتی عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی که بیکاری مهم‌ترین دغدغه مسؤولان کشور بوده و نیز با توجه به اینکه این معضل ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه است، همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی مربوطه در راستای تأمین حداقل نیازهای واحدهای صنعتی امری لازم و ضروری است.

سلیمان پور با اشاره به تأکید نماینده مردم شهرستان آباده، بوانات و خرمبید در این بازدید بر لزوم و اولویت حفظ واحدهای صنعتی و توجه به بخش تولید، از قول مساعد وی در راستای رفع مشکلات این واحد صنعتی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار