به گزارش تابناک عصر دیروز جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی بهشهر در محل فرمانداری این شهر با حضور حسین قربانی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران برگزار شد.در این جلسه حسین قربانی اعلام کرد:با ساماندهی های انجام شده در دوره جدید ، خانه مطبوعات منطقه‌بندی شده و مسئول خانه مطبوعات هر منطقه انتخاب می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 09 June 2015
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران بیان کرد: مدیر روابط عمومی در هر اداره در واقع سخنگوی مدیر دستگاه و اداره متبوع است که تسلط و استفاده از نرم افزارهای نوین ارتباطی، براجرای هر چه بهتر فعالیت‌هایش می‌افزاید، اما متأسفانه در حال حاضر بسیاری از روابط عمومی‌ها، مسئولیتی چندگانه را بر عهده دارند.
 
قربانی گفت: در برخی موارد، با تغییر یک مدیر و مسئول شهرستانی، روابط عمومی اداره نیز دچار تغییر می‌شود، این در حالی است که این حرفه، دانش و تخصص خود را  می‌طلبد و در صورت نیاز به تغییر، باید براساس معیارها و شاخص‌های آن صورت گیرد.
 
وی افزود: امسال، مراسم روز خبرنگار به صورت شهرستانی برگزار می‌شود. تا هر شهرستان بتواند به صورت ویژه از اصحاب رسانه تجلیل کند.
 
قربانی با اشاره به انتخابات اسفند امسال اظهار کرد: اخباری که روابط عمومی‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند، باید به طور کامل پردازش شده و دقیق منعکس شود.
 
وی گفت: نقد عملکرد  منصفانه و بیان چالش‌ها ویژگی اصلی رسانه‌هاست که اکنون، متأسفانه کمتر در رسانه‌ها مطرح می‌شود و نقد مشکلات منطقه، در واقع انتقاد از عملکرد  دولت و یا مسئول مربوطه نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار