مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدس با بیان اینکه آمریکا هیچ تعهدی به گفته‌های خود ندارد گفت: تراژدی‌های اخیر ترامپ در منطقه به کمک هم‌پیمانانش و بدون دخالت کشور ما توانست چهره واقعی آمریکا را با اعمال ضد حقوق بشری به جهانیان نشان دهد.
کد خبر: ۴۵۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 03 July 2017
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد جهانگیری در رابطه با هفته حقوق بشر آمریکایی و ماهیت واقعی آمریکا و کشورهای استکباری در مواجهه با مسئله حقوق بشر اظهار داشت: بنا به فرموده امام راحل، آمریکا شیطان بزرگ است و یقیناً شیطان همیشه شیطان است و روحیه خیرخواهی در نهاد وی وجود ندارد؛ پس نباید انتظارات واهی صلح‌طلبی و انسان‌دوستی از آمریکا و هم‌پیمانانش داشت.
 
وی به اقدامات اخیر مجلس سنای آمریکا برای تشدید تحریم‌ها علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: آمریکا قصد داشت با تحریم‌هایی که علیه ایران تصویب می‌کند از طریق اهرم فشار ما را تسلیم خواسته‌های نافرجام خود کند؛ اما باید بدانند که ما نه ‌تنها با این تحریم زیر بار استکبار نمی‌رویم، بلکه توانستیم به دانش‌های جدیدی دست پیدا کرده و متکی به درون شویم.
 
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد: آمریکا پایبند هیچ اصل و اخلاقی نیست و همواره به فکر منافع خود است، و تعهدی به هیچ‌یک از گفته‌های خود و دیگران که برخلاف سیاست‌هایشان باشد، ندارد.
 
جهانگیری با اشاره به سالروز اقدام تروریستی آمریکا در هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس در سال 67 گفت: جنایات دولت آمریکا در مورد ایران به ‌ویژه در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بسیار متعدد بوده و سند و مدرک بسیاری از این جنایات وجود دارد، که جنایات و اقدامات تروریستی که در 12 تیر ماه سال 67 اتفاق افتاد یکی از آن جنایت‌هایی است که باید برای مردم به ‌ویژه جوانان بازخوانی و روایت شود.
 
وی به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اینکه ترامپ چهره واقعی آمریکا را به تصویر کشید اشاره کرد و افزود: تراژدی‌های اخیر ترامپ در منطقه، به کمک هم‌پیمانانش و بدون دخالت کشور ما توانست چهره واقعی آمریکا را با اعمال ضد حقوق بشری به جهانیان نشان دهد.
 
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدس اظهار داشت: در سال‌های اخیر موضوع دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی برای همگان آشکار شده و برای عموم مردم کاملاً روشن و واضح است و اقشار مختلف مردم با گرایش‌های مختلف، عدم صداقت دولتمردان آمریکایی در مواجهه با منافع ایران، و دلایل استکبارستیزی انقلاب اسلامی را به‌خوبی درک کرده‌اند.
 
جهانگیری در پایان خاطرنشان کرد: تدوین و لزوم برنامه‌ریزی در مقابله با شعارهای فریبنده دفاع از حقوق بشر توسط دولتمردان آمریکا در مجامع بین‌المللی و اتهام‌زنی به ‌نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از تروریسم، در هفته‌ای که به نام حقوق بشر آمریکایی و ماهیت واقعی آمریکا نام‌گذاری شده، برای نمایان کردن چهره واقعی و پلید آمریکا به جهانیان صورت گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار