امام جمعه گرمسار:
امام جمعه گرمسار با بیان اینکه هیأت نظارت بر برجام باید با آمریکایی‌ها مقابله به مثل کند، گفت: دیپلماسی در رفع تحریم‌ها جواب نمی‌دهد.
کد خبر: ۴۴۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 18 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره طرح جامع تحریم‌ها علیه ایران از سوی سنای آمریکا اظهار کرد: افزایش دامنه تحریم‌ها از سوی استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی پدیده جدیدی نیست.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها و عربستان سعودی با خرج دلارهای نفتی خود دنبال اعمال فشارهای بیشتر توسط استکبار جهانی بر ایران اسلامی هستند؛ زیرا از قدرت ایران در منطقه هراس دارند.

امام جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه قرآن کریم به مسلمانان سفارش کرده است که به کفار اعتماد نکنید، تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال منافع خودشان هستند و خیر مسلمانان را نمی‌خواهند.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه کفار سندی را امضا نمی‌کنند که خیری به امت اسلامی برسد، اضافه کرد: این تأکید قرآن کریم باید آویزه گوش دیپلمات‌ها و دولت‌مردان ما باشد و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

وی با بیان اینکه درگذشته برای زیر سؤال بردن توانایی هسته‌ای ایران، با تبلیغات منفی در جهان ایران را به ساخت بمب هسته‌ای متهم کردند، تصریح کرد: از ابتدا هم ما دنبال بمب هسته‌ای نبودیم و دنیا هم به این واقعیت پی برده است.

امام جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه برجام در دولت یازدهم امضا شد، اضافه کرد: ایران تاکنون به نقض برجام متهم نشده و تمام تعهدات خود را انجام داده است؛ اما طرف مقابل بارها زیر عهد خود زده و نقض تعهد از ابعاد شخصیتی آمریکاست.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه دولت جدید آمریکا و رفتارهایش علیه ایران این بی‌اعتمادی را نسبت به گذشته پررنگ‌تر کرده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مانند همیشه فرمودند، اگر شما برجام را پاره می‌کنید ما آن را آتش می‌زنیم.

وی با بیان اینکه از راه دیپلماسی مشکل رفع تحریم‌ها با ابزار برجام برطرف نمی‌شود، خاطرنشان کرد: هیأت نظارت بر برجام باید مقابله‌به‌مثل با آمریکایی‌ها را در دستور کار قرار دهد.

برچسب ها: تحریم ، آمریکا ، برجام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار