مسؤول شعبه ایتام و سادات آبشار عاطفه‌ها در کرمانشاه گفت: 140 سبد غذایی در ماه مبارک رمضان تاکنون بین خانواده‌های نیازمند کرمانشاهی توزیع شده است.
کد خبر: ۴۴۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 14 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،زینب قربانی ، اظهار داشت: مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها نمایندگی امام رضا‌(ع) شعبه ایتام و سادات، سال 93 در کرمانشاه راه‌اندازی شد.

مسؤول شعبه ایتام و سادات آبشار عاطفه‌ها در کرمانشاه به فعالیت 10 مهرورز در این موسسه اشاره و بیان کرد: این موسسه در حال حاضر حامی 140 خانواده ایتام و سادات در استان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه هر ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مردم نزولات خود را به سفره‌های ایتام می‌رسانند، ادامه داد: موسسه آبشار عاطفه‌ها از جمله موسساتی است که توانسته در ماه مبارک رمضان جمع‌آوری و پخش نزولات خیران را در قالب سبد غذایی به مستمندان انجام دهد.

قربانی از توزیع 140 سبد غذایی شامل اقلام ضروری(برنج، روغن و برنج) بین خانواده ایتام کرمانشاهی خبر داد و افزود‌: افراد در طول سال در راستای کمک به خدمات‌رسانی بیشتر این موسسه می‌توانند کمک نقدی خود را به شماره حساب موسسه به شماره 28444377205001 بانک انصار و یا شماره کارت 8073-5761-8110-6273 واریز کنند.

این مسؤول در خصوص کمک‌های غیرنقدی نیز، گفت: شهروندان کمک‌های غیرنقدی خود را می‌توانند به آدرس کرمانشاه، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی‌، کوی شهید ابوالقاسم بهرامی، پلاک 6 ارسال کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار