استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری و آموزش‌های پیشگیرانه باید اقدامات جدی‌تری انجام شود گفت: اعتیاد به مواد مخدر در راس آسیب‌های اجتماعی استان کرمان است.
کد خبر: ۴۳۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 11 June 2017
علیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار‌داشت: در بحث مواد مخدر در حوزه مقابله در کشور اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد در راس آسیب‌های اجتماعی استان کرمان است گفت: باید در بحث پیشگیری هم قدم بر داشت که امسال در این موضوع اقداماتی در دستور کار است.

استاندار کرمان با بیان اینکه در حوزه آموزش‌های پیشگیرانه به‌ویژه در بین دانش‌آموزان باید بیشتر تلاش شود افزود: خیران را باید در این حوزه وارد کرد و از آنها کمک گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری و آموزش اولویت اصلی سیاست‌های ستاد اجتماعی کل کشور و استان کرمان از بعد اجتماعی مسئله مواد مخدر است خاطر‌نشان کرد: کرمان کریدور اصلی ورود مواد مخدر از شرق کشور است و به همین دلیل مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های استان است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه باید مرکز درمان کودکان زیر 17 سال به زودی در استان کرمان راه‌اندازی شود و مسئولان مربوطه آن را پیگیری کنند گفت: هر جا لازم باشد باید گزارش شود تا  ما در این زمینه کمک کرده و وارد عمل شویم.

وی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط خوبی که در حوزه خوداشتغالی داریم، هر معتاد بهبود یافته که به مسئولان اقتصادی استانداری معرفی شوند، در جهت خود اشتغالی آنها اقدام می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار