چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون و کار و فاه اجتماعی استان گلستان در خانه امید صندوق بازنشستگی استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 10 June 2017
 چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون و کار و فاه اجتماعی استان گلستان در خانه امید صندوق بازنشستگی استان برگزار شد.

دکتر سعید مازندرانی در این نشست ضمن تسلیت حادثه تروریستی تهران و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان، گفت: مدیران و مسئولین با ارائه خدمت خوب در جامعه می توانند موجب امنیت پایدار باشند.

وی با تاکید بر اینکه ایران دارای مردمی هوشیار و همیشه در صحنه می باشد، افزود: مدیران و مسوولان باید در راستای حفظ میراث نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا هوشیار تر باشند و خدمت خوب آنان به مردم می تواند باعث ایجاد وحدت بیشتر بین مردم و مسئولین باشد.

مازندرانی به پروژه های اولویت دار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سال 96 تحت عنوان بسته های رونق تولید و اشتغال اشاره و تصریح کرد: پروژه های اولویت دار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شامل طراحی، تدوین و اجرای برنامه جلوگیری از نسلی شدن فقر، ایجاد پنجره واحد حمایت های اجتماعی، پایدارسازی منابع صندوق های بازنشستگی، تدوین استانداردهای اخلاق حرفه ای و فرهنگ کار و همچنین توسعه و توانمندسازی تعاونی های فراگیرملی و سهامی عام می باشد.

وی در خصوص برنامه‎های اشتغال خاطرنشان کرد: بسته‎های اشتغال برای سال 1396 شامل طرح حمایت از توسعه اشتغال پایدار، طرح کارورزی و همچنین طرح مهارت‎آموزی در محل کار واقعی می باشد.

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی همچنین ضمن تشکر از صندوق بازنشستگی استان گفت: اکنون علاوه بر پرداخت حقوق و برقراری احکام فعالیت های گسترده ای در راستای برنامه های فرهنگی و ورزشی و هنری و پر کردن اوقات فراغت بازنشستگان و ارتباط آنان با آموزش های فنی و حرفه ای انجام می گیرد و می توان از صندوق بازنشستگی به عنوان یکی نهادهای پیشتاز در ارائه خدمات مطلوب به جامعه بازنشسته در سطح استان اشاره کرد.

در این جلسه که با حضور مهندس ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری انجام شد، مدیران شورای هماهنگی به ارائه نظرات خود پیرامون برنامه های ادارات خود درخصوص اقتصاد مقاومتی پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار