عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف استکبار جهانی از ایجاد حوادث تروریستی در تهران تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران در نظام بین‌الملل و تلاش مزبوحانه برای حفظ گروه تروریستی داعش بود.
کد خبر: ۴۳۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 10 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه  اظهار داشت: نیروهای تکفیری داعش پس از شکسته شدن آرمان‌های "دولت عراق و شام" به سمت اقدامات تروریستی و انتحاری روی آورده و درصدد هستند از این طریق اهداف خود را به پیش ببرند.

فلاحت‌پیشه با اشاره به اینکه هیچ یک از گروه‌های تروریستی فعال در منطقه از جمله القاعده و طالبان هیچگاه به اندازه گروه تروریستی داعش از منابع مالی و تسلیحاتی بهره‌مند نبوده‌اند عنوان کرد: از این رو انجام کارهای تروریستی برای گروه داعش سخت نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هدف اصلی اقدامات گروه تروریستی داعش در منطقه ایران است افزود: اقدام گروه تروریستی داعش در تهران بیشتر عملیات تبلیغاتی بوده و به دنبال این بودند که بگویند دیوار امنیتی ایران فرو ریخته است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زنان و مردانی که برای پیگیری مشکلات خود به نمایندگان مجلس مراجعه کرده بودند قربانی حادثه تروریستی تهران شدند عنوان کرد: از این رو باید یک صدا در برابر داعش و کشورهای حامی او ندای وحدت سر دهیم.

فلاحت‌پیشه بیان کرد: گیت مراجعه‌کنندگان مردمی از سهل‌ترین گیت‌های مجلس است و مسائل امنیتی در آنجا به‌دلیل ورود و خروج مردمی آسان‌تر گرفته می‌شود و در آنجا بازرسی سجلی است نه بازرسی بدنی که از این رو تروریست‌ها به محض ورود به گیت بازرسی نیروهای حفاظت را به گلوله بستند.

 وی با بیان اینکه هدف داعش از این عملیات بیشتر تبلیغاتی بود گفت: براین اساس نیاز بود که این توطئه داعش خنثی شود و از این رو شاهد بودیم نمایندگان ملت با وجود این که صدای شلیک گلوله‌ها را می‌شنیدند تا آخرین دقیقه کار خود را ادامه دادند.

‍ فلاحت‌پیشه با بیان اینکه داعش بعد از اینکه از رسیدن به آرمان اعلام شده‌اش مبنی بر تشکیل دولت اسلامی در عراق و شام ناکام شد تمام نیروها و استعدادش را در خدمت اقدامات تروریستی قرار داده است اظهار کرد: بدون شک ایران یکی از اهداف داعش است زیرا کمک‌های مستشاری ایران سبب اضمحلال این گروه تروریستی شد.

وی با اشاره به اینکه داعش می‌خواست نشان دهد که همچنان زنده است و توانسته قلب امنیت ایران را هدف قرار دهد عنوان کرد: اما این حمله باعث وحدت هر چه بیشتر ملت مسلمان ایران شد و از سوی دیگر نیز تقریباً تمامی نقشه‌های داعش برای اقدامات تروریستی در ایران شناسایی و خنثی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار