کد خبر: ۴۳۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 09 June 2017
تابناک / امام جمعه رشت حادثه تروریستی تهران را عملیاتی حساب شده از سوی دشمنان دانست و گفت: این حوادث در اراده ملت ایران در حمایت از اسلام وانقلاب تاثیری ندارد.

 آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های امروز(19خرداد) نماز جمعه رشت که در مصلی امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) این شهر برگزار شد، حادثه تروریستی تهران را عملیاتی حساب شده از سوی دشمنان دانست و گفت: اگر این تروریست‌ها به صحن مجلس راه پیدا می‌کردند فاجعه بزرگی رقم زده می‌شد.

 

وی با قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی و نظامی در از بین بردن عوامل تروریستی، گفت: نیروهای امنیتی ایران سربازان جان برکفی هستند که هیچ تروریست و عامل بیگانه تاب مقاومت در برابر انان را ندارد.

 

قربانی به تلاش‌های گمنامانه سربازان عرصه امنیت ایران اسلامی اشاره و اظهار کرد: فرزندان حوزه امنیت این کشور تاکنون بیش از 90 گروه تروریستی را دستگیر و نقشه آنان را خنثی کرده‌اند.

 

وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب از حادثه تروریستی تهران و ترقه بازی دانستن این واقعه اشاره کرد و گفت: این حوادث در اراده ملت ایران در حمایت از اسلام وانقلاب تاثیری ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، حمایت از انقلاب و راه امام را از ویژگی مردم برشمرد و اعلام کرد: ملت ایران دشمنان این کشور و انقلاب را به گور خواهند فرستاد.

 

وی در ادامه ولایت فقیه را تداوم نبوت پیامبر و امامت ائمه خواند و یاد آور شد: مردم و مسئولان باید تابع ولایت فقیه باشند و مسئولان اگر مشکلاتی دارند زیر نظر رهبر حل و فصل کند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه دو صدایی و چند صدایی در کشور درست نیست گفت: باید گوش به فرمان رهبر باشیم و کاری نکنیم حضرت ایشان دغدغه داشته باشند.

 

وی همچنین با گرامیداشت ولادت امام حسن و فرا رسیدن هفته اکرام ایتام، گفت: از شاخصه های سیره زندگی این امام بزرگوار رسیدگی به ایتام و نیازمندان بود.

 

قربانی، توجه به نیاز مستمندان و تلاش برای رفع مشکلات آنان را بسیار ارزشمند دانست و افزود: انفاق مال باعث برکت رزق و روزی شده و فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی را در جامعه از بین می‌برد.

 

وی در خطبه نخست با اشاره به موضوع زکات در نعمت‌های مختلف خداوند، اظهار کرد: زکات زیبایی پاکدامنی، زکات علم انتشار آن و زکات سلامتی طاعت خداوند است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: کسانی که سلامت جسم دارند و نماز نمی‌خوانند و روزه نمی‌گیرند در قیامت بسیار افسوس خواهند خورد.

 

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جسمانی دنیای امروز چاقی و عوارض ناشیی از آن است، گفت: روزه مواد زاید بدن را از بین می‌برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار