کد خبر: ۴۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 04 June 2015
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از استقرار 12 پایگاه امدادی این جمعیت در مسیر حرکت زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
احسان نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به نوعی پل ارتباطی پایتخت با 13 استان کشور به ویژه استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی است.
وی تصریح کرد: استان‌های قم و البرز نزدیک‌ترین مکان برای رسیدن به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به شمار می‌آیند.
این مسئول افزود: به همین دلیل هر ساله هزاران نفر از عاشقان ولایت برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) از مسیرهای برون‌شهری استان البرز برای رسیدن به حرم مطهر استفاده می‌کنند.
وی بیان داشت: زائران حرم مطهر به صورت کاروان‌های سواره و پیاده و همچنین گروه‌های انفرادی هستند که در روزهای اخیر به طور مرتب از جاده‌های البرز به ویژه آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ قزوین برای پیوست به عاشقان ولایت استفاده کردند.
نصیری گفت: با توجه به تجربه سال‌های گذشته، امسال نیز هلال احمر از تمام توان خود برای حمایت از کاروان زائران حرم مطهر استفاده کرد و مسیرهای حرکتی این بزرگواران را به طور کامل پوشش داد.
وی افزود: پیش از فرارسیدن ایام سوگواری 14 و 15 خرداد و با برگزار چندین جلسه کاری، برنامه‌ریزی خوبی برای خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) و آمادگی برای مقابله با هرگونه حادثه‌ای انجام شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز بیان داشت: در همین راستا اکثر امدادگران ما در حال آماده باش هستند و همچنین 12 پایگاه ثابت و سیار در مسیر حرکت کاروان‌ سوگواران ولایت مستقر شده‌اند.
نصیری گفت: اکثر امدادگران ما در آزادراه‌های تهران ـ کرج، کرج ـ قزوین و جاده چالوس مستقر هستند.
نصیری افزود: همچنین 120 امدادگر نیز صبح امروز همراه با زائران حر امام خمینی (ره) به حرم مطهر امام (ره) اعزام شدند.
وی در پایان اعلام کرد: در صورت هرگونه حادثه‌ای شهروندان می‌توانند با سامانه 112 هلال احمر البرز تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار