عاون امور اجتماعی استانداری مطرح کرد:
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان چهارشنبه 10 خرداد ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 31 May 2017
به گزارش تابناک تبریز، جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه با اشاره به این که  با شروع فصل تابستان اهمیت اوقات فراغت جوانان بیش از بیش احساس می شود ،افزود ، باید همه با هم تلاش کنیم تا جوانان و نو جوانان از این زمان بهترین و مفیدترین بهره را ببرند.

استوار آذر معاون امور اجتماعی استانداری نیز  با اشاره به وجود مشکلات در حوزه اوقات فراغت جوانان اظهار داشت : محدویت ها و محرومیت موجود در شهرستان ها بیشتر از تبریز است.

وی تاکید کرد :جلسات نباید به سمت و سوی گزارش دهی خلاصه شود و مشارکت و همفکری می تواند راهکارهای مناسبی در حل مشکلات را در برداشته باشد.

استوار آذر ابراز کرد ،بیش از نصفی از جمعیت کشور را قشر جوانان تشکیل داده اند و باید قشر جوان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی اذعان کرد ، 6الی 7درصد جمعیت جوان استان را در برنامه های اوقات فراغت جذب کرده ایم و این باید بهبود یابد.

معاون امور اجتماعی استانداری تصریح کرد :نسل جوان حد فاصل بین نسل گذشته و نسل جدید هستند و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند .

وی اذعان داشت : باوجود اینکه آمارهای زیاد برنامه انجام شده برای اوقات فراغت  ،ولی درامار بدون تکرار تنها 80هزارمورد برنامه مشاهده می شود.

وی اضافه کرد :در سال 96 خیز پر شتابی در برنامه ریزی اوقات فراغت انجام شود.
استوار آذر تاکید کرد :حوزه آموزش پروش گسترده است و باید برنامه های هم افزایی مناسبی دراین خصوص انجام شود.

معاون امور اجتماعی استانداری ابراز داشت : پورتال اوقات فراغت باعث روشن شدن آمار ها می شود و واقعیت ها دراختیار قرار می گیرد.

استوار آذر تصریح کرد : در کتابخانه های استان باید حوزه اوقات فراغت جوانان فعال تر عمل کند.

وی تشریح کرد :در آمار ارائه شده در پورتال ،مبنای کد ملی مورد توجه قرار گرفته می شود.

استوار آذر تاکید کرد :جوانان را باید به رسمیت شناخت و با برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت تاثیر قابل توجهی در ساخت شخصیت آن ها اعمال می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار