فرماندار زنجان مطرح کرد
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه برخی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، گفت: اعتراضات کاندیداها مستند نیست و تاکنون هیچ اعتراض مستندی به فرمانداری زنجان نرسیده است.
کد خبر: ۴۳۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 29 May 2017
فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات هنوز تمام نشده است، تصریح کرد: هنوز در مسیر انتخابات قرار داریم و پس از بررسی هیأت نظارت و اجرایی شهرستان، هیأت نظارت و اجرایی استان اعتراضات کاندیداها را بررسی خواهد شد.

بیات با اشاره به اینکه حرکت تجمعی کاندیداها نوعی عبور از قانون است، عنوان کرد: در واقع این حرکت کاندیداها نوعی اخلال در روند انتخابات محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه همکاران آمادگی دارند آرای کاندیداهای معترض به صورت ریز و یک‌جا ارائه شود، افزود: اعتراضات کاندیداها صرفا ادعا بوده، در حالی که باید اعتراضات مستند باشد تا هیأت نظارت و اجرایی به آن عمل کند.

بیات با اشاره به برخی اعتراضات کاندیداها در مورد تخلفات خارج از شعبه عنوان کرد: وقتی شعبه یا مرحله‌ای از انتخابات می‌تواند مسئله‌دار باشد که هیأت نظارت، اجرایی و بازرسی در شعبه نباشد که هیچ کدام از شعبات که عوامل در آن فعال بودند گزارشی مبنی بر تخلف به دست هیأت اجرایی نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، گفت: اعتراضات کاندیداها مستند نیست و تاکنون هیچ اعتراض مستندی به فرمانداری زنجان نرسیده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بازشماری آرا تنها از طریق تصمیم‌گیری هیأت نظارت و هیأت اجرایی امکان‌پذیر است، افزود: فرمانداری هیچ تصمیمی در این زمینه نمی‌تواند بگیرد.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار