امام جمعه شهرستان گرمسار گفت : مشارکت پرشور مردم در انتخابات ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان نظام ، ضامن امنیت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۲۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 14 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد روز یکشبنه در گفت و گو با ایرنا افزود : مشارکت پرشور مردم ایران اسلامی در انتخابات تاکنون به توسعه سیاسی و اقتصادی در ایران اسلامی منجر شده است.

وی اظهارداشت : انتخابات نمونه بارز مردم سالاری دینی است و ملت ایران باید با نگاهی اصولی و هدفمند با حضورشان در بیست و نهم اردیبهشت ،سرنوشت میهن اسلامی شان را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد :به طور قطع هر رای مردم ایران که به صندوق ریخته می شود زیرساخت لازم برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در کشور را فراهم می کند.

امام جمعه گرمسار تصریح کرد : انتخابات، شوق مشارکت پرشور برای ساخت ایرانی آباد را فراهم می کند و باید با رویکرد عقلانی برای اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی تلاش کرد.
مهدی نژاد افزود : صلابت نظام جمهوری اسلامی از رای مردم سرچشمه می گیرد و باید با حضوری حداکثری برای اقتدار بیش ازپیش ایران اسلامی تلاش کرد.

وی بیان داشت : مسیر اجرای دقیق برنامه جامع اقتصاد مقاومتی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای میسر می شود و آحاد جامعه انتخابات را باید با اهمیت بدانند زیرا به سرنوشت کشور وو خودشان مربوط است.

امام جمعه گرمسار گفت: با حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی بار دیگر به جهانیان ثابت می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
برچسب ها: مشارکت ، مردم ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار