دبیر حزب کارگزاران سازندگی کرمانشاه با اشاره به بسترهای خوبی که در دولت یازدهم در کشور ایجاد شده، گفت: هرگونه تغییر اساسی در این روند، کشور را سال‌ها به عقب برمی‌گرداند.
کد خبر: ۴۲۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 09 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مهدی نوروزی ، با بیان اینکه دولت یازدهم کشور را با مشکلات اقتصادی فراوانی تحویل گرفت، اظهار کرد: ما نرخ تورم 40 درصدی را شاهد بودیم، این تورم قدرت خرید مردم را کاهش داده بود و باعث شد رکود بر اقتصاد کشور سایه بیندازد.

وی افزود: این عوامل فضای اقتصاد کشور را ملتهب کرد بود و دولت یازدهم کشور را در چنین شرایطی تحویل گرفت.

این فعال سیاسی ادامه داد: دولت یازدهم با تدبیر، برنامه‌ریزی درست و پشتکار توانست طی سه، چهار سال نرخ تورم را تک رقمی کند که این تورم تک رقمی در تاریخ بعد از انقلاب بی‌سابقه بود و کمتر دولتی تاکنون توانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند.

نوروزی از فضای کسب و کار ناامید کننده و رشد اقتصادی منفی هم در سال‌های گذشته یاد کرد که دولت توانست در این بخش نیز با بهبود فضای کسب و کار و به چرخه بازگرداندن واحدهای نیمه کاره، هم امید را به کسب و کار کشور بازگرداند و هم رشد اقتصادی مثبت درصد را برای کشور رقم بزند.

دبیر حزب کارگزاران سازندگی کرمانشاه تاکید کرد: همچنین دولت با اقدامی که برای توافق بین‌المللی برجام انجام داد توانست با حمایت خوب مقام معظم رهبری و دیپلماسی قوی آقای ظریف مناقشات 10 ساله ایران و شش کشور مهم جهان را حل کند و این توافق مهم به نام دولت آقای روحانی به ثبت رسید.

وی معتقد است، دولت علاوه بر کارنامه درخشان اقتصادی، در حوزه سلامت و درمان مردم نیز بسیار خوب درخشید و اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت مردم خصوصا قشر کم درآمد را به همراه داشت.

نوروزی با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که این دولت انجام داده بلندمدت است و در سال‌های آینده نتایج آن مشخص می‌شود، یادآوری کرد: امروزشاهدیم طرح‌هایی توسط دولت در نقاط مختلف کشور افتتاح می‌شود که حاصل فعالیت چهار ساله این دولت است، طر‌ح‌هایی که در گذشته نیمه کاره و در حد یک شعار رها شده بودند.

به گفته این فعال سیاسی، برای تداوم مسیری که ایجاد شده و مشخص شدن نتیجه اقدامات چهار ساله دولت باید اجازه دهیم بسترهای خوبی که توسط دولت یازدهم ایجاد شده ادامه پیدا کند. بسترهایی مانند تعامل مثبت با جهان، برنامه‌ریزی‌های منطقی و کلان برای اقتصاد کشور، ایجاد امید در دل جوانان، بهبود فضای کسب و کار و ... .

وی گفت: هرگونه تغییر اساسی در این روند، کشور را سال‌ها به عقب برمی‌گرداند و نباید اجازه داد این روند اتفاق بیافتد.

دبیر حزب کارگزاران سازندگی کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای به فضای انتخابات در کشور داشت و اظهار کرد: معتقدم در نهایت آقای جهانگیری به نفع آقای روحانی کنار خواهد رفت، البته هیچ چیز در فضای سیاسی کشور قابل پیش بینی نیست.

وی معتقد است، در طرف مقابل هیچکدام از دو نامزد مطرح یعنی آقای رئیسی و آقای قالیباف کنار نمی‌روند و تا پایان هم رقابت خواهند کرد تا اتخابات به مرحله دوم کشیده شود که این امر کار را برای آقای روحانی سخت می‌کند.

به اعتقاد این فعال سیاسی، آقایان میرسلیم و هاشمی طبا رای چندانی در انتخابات پیش رو نخواهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار