رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: 65 اثر موسیقی در جشنواره موسیقی غرب کشور به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۴۲۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 08 May 2017
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: در این جشنواره 125 اثر از پنج استان همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و مرکزی به دبیرخانه جشنواره رسید که در نهایت 65 اثر پذیرفته و در حین اجرا داوری می‌شود.

به گزارش تسنیم، سید حسین جعفری با اشاره به جشنواره موسیقی غرب کشور که از روز گذشته در همدان آغاز شده است، اظهار کرد: این جشنواره دو روزه است و امروز با معرفی برترین‌ها در مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره 125 اثر از پنج استان همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و مرکزی به دبیرخانه جشنواره رسید که در نهایت 65 اثر پذیرفته شد و طی امروز و روز گذشته مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان آثار شرکت‌کننده در این جشنواره را در سه بخش موسیقی ایرانی، جهانی و پژوهش دانست و گفت: در این جشنواره آثار در تک نوازی سه‌تار، گیتار، تنبور، تنبک و دف، تار، آواز، ویلن و سنتور ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره دو کارگاه آموزشی موسیقی نیز مد نظر قرار گرفته است، افزود: کارگاه‌های آموزشی تئوری موسیقی و موسیقی طی دیروز و امروز برگزار شده و هنرمندان حاضر در جشنواره استقبال خوبی داشتند.

جعفری با بیان اینکه این جشنواره همزمان با میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان در همدان برگزار شده است، یادآور شد: برگزاری دو جشنواره موسیقی و فیلم در بهار امسال به میزبانی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار