نماینده مردم اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره تحریم‌های پابرجای دولت آمریکا علیه ایران، گفت: اروپایی‌ها همواره سعی می‌کنند که ایران را به بازار فروش محصولات خود تبدیل کنند.
کد خبر: ۴۲۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 08 May 2017
گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به لغو قرارداد شرکت بوویگ فرانسه با ایران برای توسعه فرودگاه‌های بین‌المللی امام خمینی(ره)، اظهار داشت: قراردادی که سال گذشته بین شرکت بویگوئس و طرف ایرانی برای احداث و بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی‌(ره) به امضا رسیده بود، لغو شده است.

 نماینده مردم اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی به نگاه تجاری اروپایی‌ها به برجام برای برداشته شدن تحریم‌ها پس از برجام اشاره و بیان کرد: ایران به‌عنوان یکی از بازارهای دارای پتانسیل بالا برای شرکت‌های ساخت و ساز بین‌المللی به شمار می‌رود، اما با این وجود بانک‌های غربی همچنان نگران تحریم‌های پابرجای دولت آمریکا علیه ایران هستند.

‌نماینده مردم اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امتناع اروپایی‌ها از دادن فناوری به ایران، گفت: اروپایی‌ها همواره سعی می‌کنند که ایران را به بازار فروش محصولات خود تبدیل کنند تا هیچگونه عمرانی در موضوعات زیرساختی ایران شکل نگیرد.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه اقدام اخیر دولت فرانسه در حمایت از آ‌مریکایی بوده است، گفت: اروپایی‌ها قرارداد خود با ایران را به دلیل تحریم‌های آمریکا لغو می‌کنند، ولی واقعیت این نیست و ذات برخی از کشورهای اروپایی در قبال ایران تصویری از خوش عهدی را نشان نمی‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار