روزنامه‌های امروز نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها داشتند و بازتاب اعلام دارایی نامزد‌ها را به محک نقد گذاشتند.
کد خبر: ۴۱۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 07 May 2017

روزنامه جام جم در این بین ضمن اشاره به پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب درباره حل آسیب‌های اجتماعی این گونه تیتر زد: "حاشیه نشینی درمان می‌خواهد".
 
این روزنامه به بررسی نتایج صلاحیت داوطلبان شورا‌ها نیز پرداخت و این گونه نوشت: "تعیین تکلیف نامزدهای شورا‌ها در ایستگاه پایانی".
 
جام جم نیز در خصوص اعلام دارایی نامزدهای انتخابات تیتر "دارایی کاندیدا‌ها زیر ذره بین" را انتخاب کرد.
 
روزنامه کیهان در گزارش تحلیلی خود از دومین مناظره انتخاباتی نوشت: "دولت حرف، حرفی برای گفتن نداشت" همچنین نیم نگاهی به حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در تهران داشت.
 
روزنامه رسالت تحلیل مناظره دوم از دیدگاه احمد توکلی را در صفحه نخست خود انتخاب کرد و اینگونه تیتر زد: "میرسلیم درخشید، رئیسی آماده‌تر و قالیباف منطقی بود".
 
همچنین این روزنامه بخشی از برنامه‌های دیروز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بررسی کرد.  
 
روزنامه همشهری نیز ضمن انتخاب تیتر: "استقبال کارشناسان از فراخوان اعلام دارایی نامزدها" نوشت: بر اساس یک نظر سنجی ۷۵ درصد مردم موافق اعلام دارایی نامزد‌ها هستند.
 
روزنامه جوان تیتر "اعلام دارایی‌ها مطالبه عمومی شد" را به عنوان تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: اگر مردم سطح زندگی قبل و بعد مسئولان را بدانند اعتمادشان بیشتر می‌شود و در تمام صحنه‌ها حاضر می‌شوند.
 
روزنامه وطن امروز نیز به ماجرای سخنرانی روحانی در مراسم روز جهانی کارگر اشاره کرد و از زبان وزیر کشور نوشت: "اعتراض کارگران، خودجوش بود" و ستون یادداشت امروز خود را به مطلبی با عنوان: "نمای دولت کاسب در مناظره دوم" انتخاب کرد.
 
روزنامه خراسان تیتر "محاسبه پس از مناظره" را انتخاب کرد و در ستونی به واکنش اصلاح طلبان و اصولگرایان به پیشنهاد اعلام اموال نامزد‌ها پرداخت.
 
روزنامه اطلاعات نیز به مراسم گشایش نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در صفحه نخست خود پرداخت و از زبان لاریجانی نوشت: "جامعه بین المللی سیاست‌های ایران را پذیرفته است".
 
روزنامه جمهوری اسلامی نیز در صفحه نخست خود تیتر "دفاع رئیس مجلس از توافق هسته‌ای و عملکرد وزارت نفت" را انتخاب و به واکنش دستگاه‌های اجرایی به اتهامات بعضی نامزدهای ریاست جمهوری اشاره کرد.  
 
روزنامه مردم سالاری و شرق نیز در صفحه نخست خود به موضوع فیلم تبلیغاتی یکی از کاندیدا‌ها پرداختند.
 
روزنامه ابتکار ضمن انتقاد از اینکه چرا کاندیداهای اصولگرا به جای برنامه هایشان به عملکرد دولت یازدهم انتقاد می‌کنند اینگونه تیتر زد: "وعده و حجمه علیه برنامه و عمل".
 
روزنامه آرمان نیز تیتر "سراب یا آب" را در صفحه نخست خود انتخاب کرد و از تحلیل انتخابات پیش رو از زبان عبدالله نوری اینگونه نوشت: "تحریم یا تنش با جهان؟".
 
روزنامه ایران نیز تیتر "ترفندهای انتخاباتی در تور نظارت‌های قانونی" را به عنوان تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: دو وزیر از شگردهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات رمزگشایی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار